i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Wlan und EMC an GP2? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Wlan und EMC an GP2?
Posts in this Thread Author Date
 Wlan und EMC an GP2? athlon_1 15.05.2011 15:48

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
athlon_1 athlon_1 is a male
User

Registration Date: 03.07.2008
Which box: DM900
External Storage: HDD
Which accessories: DM820,DM900,DM7080
Which Image: OE 2.5

Wlan und EMC an GP2? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo, habe nach längerer suche keine befriedigende Antwort auf meine Fragen gefunden, deshalb stelle ich diese mal hier:
Ich habe eine 7025+ mit GP2 4.70
Nun möchte ich einen WLan Stick verwenden, geht das ?
Außerdem möchte ich EMC 2 benutzen läuft das auf GP2?
Sollte ich auf GP3 wechseln müssen, weil obiges nur damit läuft-
wie beginnt man dann? Gibts da ein Update? oder muß man die Box komplett neu aufsetzen? Wenn update -wie?

Danke mfg

Edit: Mitlerweile weiß ich das es auch auf GP2 läuft und eine Anleitung hab ich für Wlan auch gefunden.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by athlon_1: 16.05.2011 02:47.

15.05.2011 15:48 athlon_1 is offline Send an Email to athlon_1 Search for Posts by athlon_1 Add athlon_1 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Wlan und EMC an GP2?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe