i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Sofortaufnahme / Timeshift zeitlich begrenzen ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Sofortaufnahme / Timeshift zeitlich begrenzen ?
Posts in this Thread Author Date
 Sofortaufnahme / Timeshift zeitlich begrenzen ? MacGyverDTH 14.11.2010 10:36

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
MacGyverDTH MacGyverDTH is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2404.gif

Registration Date: 09.04.2008
Which box: DM 600PVR-S; DM 800se PVR-S
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

Sofortaufnahme / Timeshift zeitlich begrenzen ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo !

(Dreambox DM 600 PVR - Gemini 4.70)

Ich verwende öfters bei Fernsehen die Pause Taste damit das Programm stoppt und weiter aufnimmt (Timeshift) wenn ich mal kurz im Haus rumspringen muß.

Gibt es dazu eine Funktion um diese Funktion zeitlich zu begrenzen ? Also wenn ich jetzt auf Pause drücke und es anfängt aufzunehmen und ich muß weg, dann würde ich gerne einstellen das die Dreambox zb 45 Minuten noch aufnimmt und dann aufhört. Ist dies irgendwie möglich ?

Gruß, Mac

14.11.2010 10:36 MacGyverDTH is offline Search for Posts by MacGyverDTH Add MacGyverDTH to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Sofortaufnahme / Timeshift zeitlich begrenzen ?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe