Googel Übersetzer
Blu-ray disk burning tested OK!Yesterday i have installed new sony BD-5750H disc burner in to my DM8000. Bought standart 25GB disc.
After few fails i have burned video wich what have been burned by DM8000. Firmware is offical 3.2.1. Video was SD. Than, after take off and insering disc back, vedio was succesfully played.
So, IT IS POSSIBLE TO BURN RECORDS WICH WERE MADE BY DM8000 TO BD DISCS BY INTERNAL(SATA) BLURAY RECORDER!
Very interesting to check BDXL (100GB) discs burning. After i get such discs, i will check it.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Blu-ray-Disk brennen OK! Getestet Gestern habe ich neue sony BD-5750H Disc-Brenner in meiner DM8000 installiert. Gekauft standart 25GB Disc.
Nach wenigen ausfällt Ich habe Video, das, was durch die DM8000 wurden verbrannt verbrannt. Firmware ist die offizielle 3.2.1. Video wurde SD. Than, nach dem Start und insering Disc zurück, wurde vedio erfolgreich gespielt.
So ist es möglich, Datensätze, DIE DURCH DM8000 TO BD-Discs durch interne (SATA) BLURAY RECORDER WURDEN BURN!
Sehr interessant zu BDXL (100GB)-Discs brennen zu überprüfen. Nachdem ich solche Discs bekomme, werde ich überprüfen.
Quelle