About copying or modifying skins Copiatura o modifica skins

  • I am very disappointed by my findings in the world of skins. I would like each team to kindly ask the authorization prior to modify skins I originally created for each image.


    Many teams asked for such authorization, and I always approved it, provided the original graphics were not modified by adding components by other skinners. This would lead to many confused skins. And therefore, in these cases, I do not understand why not create a new skin from the sractch. Especially when many items are actually copied ( e.g. buttons, icons, fonts, code lines, etc ) by myself or other skinners. It would be much more satisfying.
    It would only require some kindness.


    Anyway, I am very disappointed by the world of SAT. Fortunately, I also found many friendly people who gave me a lot of satisfactions, even if they do not know me personally. These are all the Nabilosat Team members, and some of the DBB Team members, where I started my hobby.


    Regards,


    Army


    Sono molto rammaricato di quello che succede nel mondo degli skins sarei lieto che ogni Team mi chiedesse l’autorizzazione per la modifica dei miei skins creati in originale per le varie Img essi sono proprietari per quella stessa Img o Team


    Molti Team lo hanno chiesto ed io ho sempre dato l’autorizzazione a patto che non si stravolga la grafica originale o modificando e inserendo altre grafiche di altri skins-man
    così facendo si creano degli skins molto confusi.allora perché non farli ex novo dato che molta grafica viene copiata (icone ,bottoni,righe ,parti di codice ,fonts etc etc ) sia da me che da altri skins-man.
    Sicuramente ne trarrete maggior soddisfazione , scusate chiedere non costa nulla, basta un pò di gentilezza


    In ogni caso sono molto deluso dal mondo del Sat ,meno male che ho trovato tante persone amiche e di valore che pur non conoscendomi personalmente mi hanno dato tanta soddisfazione se posso dichiararlo sono tutti i componenti del Team Nabilo e una parte del Team DBB in cui sono nato
    Ciao
    Army

  • i fully agree


    but why are you posting this here?
    has the IhaD Team modified any of your last skin's?

  • ciao army i tuoi skins sono molto belli io uso i tuoi skin ma potessi fare uno per la nabilo con il Napoli e molto bello grazie


    mfg pellegrino