i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Hilfe. Dreambox S-600, Gemini 4.3 und Flashwizard » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hilfe. Dreambox S-600, Gemini 4.3 und Flashwizard
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
77top77
Newbie

Registration Date: 02.03.2008
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: keine
Which Image: DMM original

Hilfe. Dreambox S-600, Gemini 4.3 und Flashwizard Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
vielleicht kann mir einer weiterhelfen. Ich möchte das Gemini Image 4.3 auf meine Dreambox S600 flashen. Die Netzwerkverbindung steht und wurde erfolgreich angepingt. Wenn ich nun im Flashwizard den Dialog "Firmware im Flash-Speicher installieren" und mein 600er Gemini Image (nfi-file) auswähle, erscheint folgende Fehlermeldung: ERROR. Dies wird momentan (noch) nicht unterstützt DM 7020. Was bedeutet das und wie bekomme ich mein Image jetzt drauf? Habe leider hier kein Nullmodem-Kabel, so dass DreamUp keine Lösung ist... Danke im voraus
22.03.2008 16:47 77top77 is offline Send an Email to 77top77 Search for Posts by 77top77 Add 77top77 to your Buddy List
boxgott
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

schaue hier>
[Gelöst] Update der 600er ohne Nullmodemkabel
22.03.2008 19:00
dodo_pv dodo_pv is a male
Newbie

images/avatars/avatar-14312.jpg

Registration Date: 12.02.2008
Which box: DM 7020S
External Storage: CF
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Sony
Origin: Bulgarien

Achtung RE: Hilfe. Dreambox S-600, Gemini 4.3 und Flashwizard Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Flash Wizard 6.3 darfst Du nicht für DM 600 verwenden, das Programm ist nicht für diesen Empfänger geeignet. Jetzt muss Du DreamUP_1_3_2_1.exe nehmen und das Image mit Nullmodem- Kabel über COM- Port aufspielen.

25.03.2008 13:57 dodo_pv is offline Send an Email to dodo_pv Search for Posts by dodo_pv Add dodo_pv to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Hilfe. Dreambox S-600, Gemini 4.3 und Flashwizard

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe