i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Mounten » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Mounten
Posts in this Thread Author Date
 Mounten aisg 23.12.2007 21:29
 RE: Mounten aisg 23.12.2007 23:24

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
aisg aisg is a male
User

Registration Date: 26.05.2006
Which box: DM 500S; DM 500HD; DM 800S; DM 7020S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini
Origin: BW

Mounten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Forenfreunde,
hab da mal ne Frage bestimmt wurde die schon 100mal gestellt, aber ich komme einfach nicht weiter ich habe eine Dream7020s und GP4.1 drauf und möchte direkt auf mein PC aufnehmen. Und auch Bilder von meinen PC anschauen gibt’s da eine Anleitung wie man das macht bin für jeden Hinweis dankbar.

Gruß
aisg
23.12.2007 21:29 aisg is offline Send an Email to aisg Search for Posts by aisg Add aisg to your Buddy List
aisg aisg is a male
User

Registration Date: 26.05.2006
Which box: DM 500S; DM 500HD; DM 800S; DM 7020S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini
Origin: BW

Thread Starter Thread Started by aisg
RE: Mounten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hat sich erlädigt
23.12.2007 23:24 aisg is offline Send an Email to aisg Search for Posts by aisg Add aisg to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Mounten

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe