i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 600PVR :::... » Allgemeines zur 600PVR Serie » epg wieder zurückstellen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page epg wieder zurückstellen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Brainnessel Brainnessel is a male
Newbie

images/avatars/avatar-9235.jpg

Registration Date: 09.11.2007
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Österreich

Hilfe epg wieder zurückstellen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo kann mir einer sagen wie ich den epg wieder auf normal umstelle er ist zurzeit auf multi epg eingestellt das heißt wenn ich auf einen sender den roten knopf drücke zeigt er mir den epg für alle sender, im handbuch auf seite 21 steht das beschrieben aber ich kann ihn nicht mehr zurückstellen.

auf seite 20 steht beschrieben wie man den epg im senderauswahl verzeichnis wechselt (wenn ich den ok knopf gedückt hab)

es ist dazu gekommen weil ich auf mtv den epg knopf gedrückt hab obwohl mtv kein epg sendet und so konnt ich den epg verstellen mhm Augen rollen
01.12.2007 12:51 Brainnessel is offline Send an Email to Brainnessel Search for Posts by Brainnessel Add Brainnessel to your Buddy List
Agrivaine Agrivaine is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-8829.gif

Registration Date: 08.02.2006
Which box: DM920
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; CIFS
Which Image: OE 2.5; Merlin
Welcher Bildschirm: LG LCD

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Einfach 2x "Rot" schnell nacheinander drücken. Dann kannst du im folgenden Menü den EPG wieder umstellen.

01.12.2007 13:31 Agrivaine is offline Homepage of Agrivaine Search for Posts by Agrivaine Add Agrivaine to your Buddy List
Brainnessel Brainnessel is a male
Newbie

images/avatars/avatar-9235.jpg

Registration Date: 09.11.2007
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Österreich

Thread Starter Thread Started by Brainnessel
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

danke funkt. wieder alles Augenzwinkern
01.12.2007 19:21 Brainnessel is offline Send an Email to Brainnessel Search for Posts by Brainnessel Add Brainnessel to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 600PVR :::... » Allgemeines zur 600PVR Serie » epg wieder zurückstellen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe