i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » (gelöst) AC3 Fehler kein Ton bei einem Sender » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page (gelöst) AC3 Fehler kein Ton bei einem Sender
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
anton996
Newbie

Registration Date: 01.03.2004
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

(gelöst) AC3 Fehler kein Ton bei einem Sender Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo ...

ich habe einen ganz komischen Fehler !

Ich habe im menu
Einstellungen bei Bild und Ton AC3 eingeschaltet bei laufendem ZDF
Der ton war weg nachdem AC3 mit dem grünen Hacken markiert war

jetzt kann ich machen was ich will es wird bei dem Sender ZDF kein ton ausgegeben ..AC3 ist wieder ausgeschaltet

Alle anderen sender haben ton

hab auch schon ein neues Image aufgespielt selber Fehler

Bin im Moment Ratlos
28.10.2007 15:38 anton996 is offline Send an Email to anton996 Search for Posts by anton996 Add anton996 to your Buddy List
anton996
Newbie

Registration Date: 01.03.2004
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by anton996
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Sorry ich habs gefunden

Audio wird umgestellt

Mit der Audio taste wieder auf Stereo Stellen

Ups

Manchmal ist es ganz einfach :-))
28.10.2007 15:43 anton996 is offline Send an Email to anton996 Search for Posts by anton996 Add anton996 to your Buddy List
doubleyouw doubleyouw is a male
Newbie

Registration Date: 07.09.2009
Which box: DM 7000S; D-Box; andere
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini; Sonstige
Origin: NRW

smile Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke das Du auch die Lösung des probs gepostet hast. Habe nämlich die gleiche dummheit gemacht

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by doubleyouw: 25.10.2009 11:13.

25.10.2009 11:11 doubleyouw is offline Send an Email to doubleyouw Search for Posts by doubleyouw Add doubleyouw to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » (gelöst) AC3 Fehler kein Ton bei einem Sender

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe