i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » [7025] Kein tuner frei??? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [7025] Kein tuner frei???
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Gullie Gullie is a male
Newbie

Registration Date: 20.08.2007
Which box: DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: CVS
Welcher Bildschirm: LCD
Origin: NL

[7025] Kein tuner frei??? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Merkwürdiges Problem:

Beim zappen durch alle Sendern bekomme ich regelmäszig die Fehlermeldung 'Kein tuner frei' obwohl keine Aufnahme läuft.
Habe momentan Gemini 2.3 im Flash.

Bin ich der einzige mit diesem Problem oder ist dieses Verhalten schon bekannt?
16.09.2007 23:19 Gullie is offline Send an Email to Gullie Search for Posts by Gullie Add Gullie to your Buddy List
broadcaster
unregistered
RE: [7025] Kein tuner frei??? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Gullie
Merkwürdiges Problem:

Beim zappen durch alle Sendern bekomme ich regelmäszig die Fehlermeldung 'Kein tuner frei' obwohl keine Aufnahme läuft.
Habe momentan Gemini 2.3 im Flash.

Bin ich der einzige mit diesem Problem oder ist dieses Verhalten schon bekannt?

Hättest Du gesucht würde sich diese Frage nicht stellen, denn tritt bei einigen Usern bei Benutzung in Zusammenhang von DisEqC-Schaltern auf. Ist aber nicht reproduzierbar.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by broadcaster: 16.09.2007 23:34.

16.09.2007 23:34
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » [7025] Kein tuner frei???

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe