i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » m2p dateien zu divx » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page m2p dateien zu divx
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
netpumper38
Newbie

Registration Date: 15.08.2007
Which box: DM 500C
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: DMM original

m2p dateien zu divx Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Leute,

wie kann ich Dateien mit der Endung .m2p (nach ngrab aufnahme) zu divx machen?

LG
27.08.2007 13:06 netpumper38 is offline Send an Email to netpumper38 Search for Posts by netpumper38 Add netpumper38 to your Buddy List
pit234a pit234a is a male
V.I.P.

Registration Date: 14.06.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: Gemini; CVS; Sonstige
Welcher Bildschirm: LCD & Röhre
Origin: Frankreich / Deutschland

RE: m2p dateien zu divx Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

avidemux

In meinen Beiträgen gehe ich grundsätzlich davon aus, dass ein unixoides Betriebssystem genutzt wird und alles, was ich zur Funktion von Boxen sage, bezieht sich stets auf die DM 7000 und gibt nur meinen derzeitigen Wissenstand wieder!
27.08.2007 19:45 pit234a is offline Send an Email to pit234a Search for Posts by pit234a Add pit234a to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » m2p dateien zu divx

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe