i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » kd + sat - kabel weg » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page kd + sat - kabel weg
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
chapie
Newbie

Registration Date: 07.11.2006
Which box: DM 7025S
External Storage: USB-Stick
Which Image: DMM original

kd + sat - kabel weg Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ich habe auf meiner box sat und kabel kd
leider bekomme ich seit gestern kein kabel mehr sichtbar.

abo ist von kd - signalstärke ist ok.

die karte ist frei - habe ich in meiner kabelbox getestet.

was komisch ist, ist das das signal ber bei kdhome sehr hoch ist . ich kann aber alle kabelkanäle schauen die nicht verschlüsselt sind (ard...) alle anderen sind schwarz.

gemiversion 1.90 - hatte auch 2.0 probiert - aber gleiche fehler?

hat einer eine lösung?

mfg
matthias
22.12.2006 22:35 chapie is offline Send an Email to chapie Search for Posts by chapie Add chapie to your Buddy List
prego prego is a male
User

images/avatars/avatar-8117.png

Registration Date: 23.07.2005
Which box: DM 800S
External Storage: HDD
Which Image: Sonstige

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

KD hat alle Programme die nicht überall sonst FTA sind auf DVB-S2 umgestellt. FEC 9/10 - daher....

Kannste also nur noch mit nem HD Receiver über Sat gucken...

22.12.2006 23:08 prego is offline Send an Email to prego Search for Posts by prego Add prego to your Buddy List
mahrko mahrko is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-11991.gif

Registration Date: 16.10.2005
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: South-Germany

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hast du einen C-Tuner in der 7025?...
haste die Kabelbox am gleichen Anschluss getestet wie die Dreambox?

oder nur Sat-Tuner über Astra 23,5?... dann gehts nicht mehr...

Hilfe gesucht ? schau mal ins Gemini Project WIKI, auch unsere Video Tutorials sind für den Einstieg sehr empfehlenswert

mahrko@i-have-a-dreambox.com
23.12.2006 12:53 mahrko is offline Search for Posts by mahrko Add mahrko to your Buddy List Add mahrko to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » kd + sat - kabel weg

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe