i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: FAQ und Tutorials :::... » FAQ Übersicht » Externe Lautsprecher Boxen für DB7000 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Externe Lautsprecher Boxen für DB7000
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
r.master
Newbie

Registration Date: 21.08.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Hilfe Externe Lautsprecher Boxen für DB7000 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

wer kann mir externe Lautsprecher Boxen für die Dreambox 7000 empfehlen.
Ich möchte Radio hören ohne ein anderes Gedät zu starten (Fernseher).

Vielen Dank
19.11.2006 12:06 r.master is offline Send an Email to r.master Search for Posts by r.master Add r.master to your Buddy List
Turnik
Newbie

images/avatars/avatar-3801.jpg

Registration Date: 02.05.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: SM3D12
Which Image: Gemini; CVS; DaVinci

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo r.master,
ich für meinen Teil habe die Dream an meine HiFi-Anlage angeschlossen und bin somit auch von der Audioqualität auf der sicheren Seite.
Um Lautsprecher direkt an die Dreambox anzuschließen sollten es Aktivboxen (möglichst keine billigen aus Plaste) sein.
19.11.2006 13:43 Turnik is offline Send an Email to Turnik Search for Posts by Turnik Add Turnik to your Buddy List
Shown26
User

images/avatars/avatar-3566.jpg

Registration Date: 13.12.2004
Which box: DM 500S; DM 600PVR-S; DM 800S; DM 7000S; DM 7020S; D-Box
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS; CIFS
Which accessories: T90
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: LCD 37" Full HD
Origin: Unterfranken

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe zum Fernsehkuken und Radiohören das Logiteg Z5500 zugelegt, ist komplett aktiv und kann stereo, 5.1, DTS und THX... Wenn Du n bischen suchst bekommst Du das schon für 250,- €
19.11.2006 14:07 Shown26 is offline Send an Email to Shown26 Search for Posts by Shown26 Add Shown26 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: FAQ und Tutorials :::... » FAQ Übersicht » Externe Lautsprecher Boxen für DB7000

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe