i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » DVR-Studio Pro Transfermodul 7025 bei Aufnahmen größer 4GB » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DVR-Studio Pro Transfermodul 7025 bei Aufnahmen größer 4GB
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
OoZooN OoZooN is a male
Dreambox Gott

images/avatars/avatar-2120.gif

Registration Date: 05.03.2005
External Storage: USB-Stick
Which Image: eigenes Image
Welcher Bildschirm: Samsung UE-40B6000V
Origin: Universum-Mitte-Wien hausen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

also nochmal: ich habe meine dreamplatte als netzwerklaufwerk eingebunden. sie wird dann vom windoof wie eine interne betrachtet. dieses geschieht mit hilfe von samba auf der dreambox und abgesehen von einigen nicht darstellbaren zeichen am anfang habe ich keine probleme mit grossen dateien und samba gehabt (auf der 7025 ist die selbe version wie auf der 7020)

OoZooN

.................................................................

Two Beer or not two Beer, that's the Question

aktuelle Nachrichten rund um OoZooN-Images gibt es auf Twitter
16.10.2006 21:07 OoZooN is offline Send an Email to OoZooN Homepage of OoZooN Search for Posts by OoZooN Add OoZooN to your Buddy List
Doc Doc is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18802.gif

Registration Date: 09.01.2004
Which box: Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Jede Menge nötigen und unnötigen Krempel..
Which Image: PLi
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42S10E; LE19R8
Origin: Saarland, ganz klar..

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

also ich habe mit der 7025 die aufnahme des berlin-marathons 11,6 gb mit dcc auf meinen pc geschaufelt OHNE probleme..

„Auge um Auge und die ganze Welt wird blind sein!“Mahatma Ghandi

16.10.2006 22:04 Doc is offline Search for Posts by Doc Add Doc to your Buddy List
ajimolido ajimolido is a male
Newbie

Registration Date: 07.03.2006
Which box: DM 7025S
External Storage: CF
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by ajimolido

@OoZoon:
Danke für den .ini-Tip - das hilft schon mal weiter
18.10.2006 20:14 ajimolido is offline Send an Email to ajimolido Search for Posts by ajimolido Add ajimolido to your Buddy List
hardyn
Newbie

Registration Date: 20.10.2005
Which box: DM 800C
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

mal eine frage: ich habe eine dream 7000s -gibt es da ein image welches samba 3 schon drin hat? das 2gb-problem mit samba 2 würde ich gern los werden.

danke
22.10.2006 09:42 hardyn is offline Send an Email to hardyn Search for Posts by hardyn Add hardyn to your Buddy List
gerhhu gerhhu is a male
User

images/avatars/avatar-7396.jpg

Registration Date: 26.05.2004
Which box: keine Angabe
External Storage: keine
Which accessories: USB-Stick
Which Image: Sonstige
Origin: Franken

quote:
Original von hardyn
mal eine frage: ich habe eine dream 7000s -gibt es da ein image welches samba 3 schon drin hat? das 2gb-problem mit samba 2 würde ich gern los werden.

danke

Sorry, gelöscht geht ja nur bei der 7020.

Sony KDL-55W905 > Samsung UE-40D7090 > Vu+ Duo2 2TB > Vu+ Duo2 4TB > Synology DS413

Warte auf neue Dream

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by gerhhu: 22.10.2006 09:57.

22.10.2006 09:55 gerhhu is offline Search for Posts by gerhhu Add gerhhu to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » DVR-Studio Pro Transfermodul 7025 bei Aufnahmen größer 4GB

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe