i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » probleme beim installieren neuer emus » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page probleme beim installieren neuer emus
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
sluggerxx
Newbie

Registration Date: 12.11.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: ruDream

probleme beim installieren neuer emus Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

mein system meldet mit ständig das die installtion fehlgeschlagen/nicht möglich

Ich hab genug Speicher auf dem Stick (gemini 29) und in der Box.

neugestartet habe ich auch schon.

Woran kann das liegen ?
08.06.2006 20:02 sluggerxx is offline Send an Email to sluggerxx Search for Posts by sluggerxx Add sluggerxx to your Buddy List
nachtvogel nachtvogel is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-9141.png

Registration Date: 17.09.2004
Which box: DM 600PVR-S; DM 800S; DM 7000S
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS; CIFS
Which accessories: Icybox IB-NAS2001
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Panasonic TH-46PZ8E
Origin: Schweiz

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Eine definitive Lösung hab ich da auch noch ned gefunden.

Mal ein paar Addons (trotz vorhandenem Speicher) löschen, Box ganz ausschalten und neu starten.

Eventuell Corefiles auf /hdd löschen.

Nochmal versuchen.

08.06.2006 20:12 nachtvogel is offline Send an Email to nachtvogel Homepage of nachtvogel Search for Posts by nachtvogel Add nachtvogel to your Buddy List Add nachtvogel to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » probleme beim installieren neuer emus

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe