i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Software allgemein » ScreenShot vom aktuellen TV Bild » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page ScreenShot vom aktuellen TV Bild
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
DaveDU
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-1451.jpg

Registration Date: 22.12.2003
Which box: keine Angabe
External Storage: keine
Which Image: siehe Signatur

Fragezeichen ScreenShot vom aktuellen TV Bild Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

wie kann ich einen ScreenShot vom aktuellen TV-Bild machen (nicht vom OSD)?

Und wo und in welchem Format wird das Bild gespeichert?

Danke,

Dave
10.01.2004 16:55 DaveDU is offline Send an Email to DaveDU Search for Posts by DaveDU Add DaveDU to your Buddy List
cocksy cocksy is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-16630.png

Registration Date: 03.12.2003
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Stick 128MB, USB WLAN, DreamTastatur
Which Image: Gemini; Sonstige
Welcher Bildschirm: PHILIPS 40-8664 LED
Origin: Franken

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Mit dreamtv 0.47 über Lan oder Dreambox am PC anschließen (TV Karte)

sonst weß ich nicht wie das gehen soll.

DreamTV 0.47

mfg cocksy

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by cocksy: 10.01.2004 17:16.

10.01.2004 17:15 cocksy is offline Send an Email to cocksy Search for Posts by cocksy Add cocksy to your Buddy List Add cocksy to your Contact List AIM Screen Name of cocksy: Dreambox700
DaveDU
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-1451.jpg

Registration Date: 22.12.2003
Which box: keine Angabe
External Storage: keine
Which Image: siehe Signatur

Thread Starter Thread Started by DaveDU
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke,

mit DreamTV klappt das Super!
Schade das ich nicht selber auf die Idee gekommen bin das mal mit diesem Programm zu versuchen, aber manchmal denke ich einfach zu kompliziert *g*

Dave
10.01.2004 17:30 DaveDU is offline Send an Email to DaveDU Search for Posts by DaveDU Add DaveDU to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Software allgemein » ScreenShot vom aktuellen TV Bild

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe