i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Image erstellen???? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Image erstellen????
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
kruemel75
Newbie

Registration Date: 13.01.2006
Which box: DM 7025S
External Storage: USB-Stick
Which Image: DMM original

Image erstellen???? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo!

Ich denke das sehr viele leute das Problem haben. Gibt es eine Möglichkeit ein Image meiner Box zu erstellen mit einem Programm?
Währe sehr von Vorteil wenn man neue Images probiert.

Großes Lob an das Gemini TEAM!!!!!!!!!!!!!!!!
19.02.2006 09:38 kruemel75 is offline Send an Email to kruemel75 Search for Posts by kruemel75 Add kruemel75 to your Buddy List
Homey[GER] Homey[GER] is a male
Dreambox Gott

images/avatars/avatar-17254.png

Registration Date: 12.02.2006
Which box: DM7020HD; ONE UltraHD
External Storage: NAS
Which Image: DMM original

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Du meinst nen Backup von deinem Image machen? Sowas suche ich auch, aber hab irgendwo gelesen das es nun ziemlich kompliziert ist und es deshalb noch keine Tools oder so gibt.

Warum muss neu eigentlich immer auch kompliziert sein ??
19.02.2006 16:19 Homey[GER] is offline Search for Posts by Homey[GER] Add Homey[GER] to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Image erstellen????

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe