i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » makierung in Aufnahmen setzten » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page makierung in Aufnahmen setzten
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
**Andi **Andi is a male
Newbie

images/avatars/avatar-81.jpg

Registration Date: 17.07.2005
Which box: DM 500C
External Storage: keine
Which Image: Gemini

makierung in Aufnahmen setzten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich hab da mal eine Frage:
Wenn ich mir eine Aufnahme der Dreambox ansehe, und dann unterbreche weil ich zu einem späteren Zeitpunkt den Film weiter ansehen möchte, dann muss ich wieder die Stelle durch "vorspulen" suchen, an der ich das abspielen unterbrochen habe!
Gibt es vielleicht eine Möglichkeit, automatisch, oder auch von Hand eine Makierung zu setzten um an die besagte Stelle zu springen?
29.12.2005 20:19 **Andi is offline Send an Email to **Andi Search for Posts by **Andi Add **Andi to your Buddy List
**Andi **Andi is a male
Newbie

images/avatars/avatar-81.jpg

Registration Date: 17.07.2005
Which box: DM 500C
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by **Andi
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

bin selber fündig geworden, hab nur nach den falschen suchbegriffen gesucht

Tipps und Tricks der Dreamboxsoftware
29.12.2005 20:36 **Andi is offline Send an Email to **Andi Search for Posts by **Andi Add **Andi to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » makierung in Aufnahmen setzten

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe