i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Hydra Image » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hydra Image
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
tomcrypt tomcrypt is a male
User

images/avatars/avatar-3.jpg

Registration Date: 21.09.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which accessories: USB
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Phocus Plasma
Origin: NRW

Hydra Image Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,
ich habe nach viel Ärger mit dmm original Hydra Phoenix aufgespielt und einfach ohne modifikation camd3 installiert. Mein Irdeto CI adapter funktioniert seitdem problemlos, kann alles machen, was vorher nicht geklpappt hat.

Will sich niemand hier für Hydra erwärmen? Das ist ja fast wie bei Suse die trotz toller Ansätze einfach nicht präsent sind?
Gruß
tom
27.09.2005 20:37 tomcrypt is offline Send an Email to tomcrypt Search for Posts by tomcrypt Add tomcrypt to your Buddy List Add tomcrypt to your Contact List AIM Screen Name of tomcrypt: thomaskoelner YIM Account Name of tomcrypt: tomnestmann View the MSN Profile for tomcrypt
Ludi
Dreamer

images/avatars/avatar-2700.jpg

Registration Date: 27.06.2004
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: Gemini; iCVS
Welcher Bildschirm: Samsung le32b450

RE: Hydra Image Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

Soviel ich weiß, hat das Hydrateam die Erstellung von Images aufgegeben (leider).

Um im Stick ein Image mit gleichem Kernel zu haben als im Flash (um Problemen aus dem Weg zu gehen), bin ich jetzt auf das Gemini umgestiegen.

Ich muss sagen, dass ich es nicht bereut habe.

MfG
27.09.2005 21:53 Ludi is offline Search for Posts by Ludi Add Ludi to your Buddy List
tomcrypt tomcrypt is a male
User

images/avatars/avatar-3.jpg

Registration Date: 21.09.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which accessories: USB
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Phocus Plasma
Origin: NRW

Thread Starter Thread Started by tomcrypt
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ich habe bis jetzt immer über das webif ein image aufgespielt. hatte meinen stick verlegt und hatte mit dem originall dmm eh ärger.. brauch ich das original für etwas, ausser vielleicht der ganrite;-) ?
27.09.2005 22:03 tomcrypt is offline Send an Email to tomcrypt Search for Posts by tomcrypt Add tomcrypt to your Buddy List Add tomcrypt to your Contact List AIM Screen Name of tomcrypt: thomaskoelner YIM Account Name of tomcrypt: tomnestmann View the MSN Profile for tomcrypt
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Hydra Image

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe