i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Sicher das eine S01 in der Dreambox läuft ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Sicher das eine S01 in der Dreambox läuft ?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
hanspeter
User

images/avatars/avatar-2305.gif

Registration Date: 10.04.2004
Which box: Reelbox
External Storage: NFS
Which Image: Sonstige

Sicher das eine S01 in der Dreambox läuft ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

hab mir einen Premiere Gutschein bestellt. Nu werd ich wohl bald nach der Seriennummer des Satreceivers gefragt. Hab n dBox-1 und eben eine Dream7000. Wenn ich nun die Seriennummer der dBox angebe und dann wohl eine S01-Karte bekomme, läuft die dann auch in der Dreambox ???

Danke und Gruss
HP

11.09.2005 21:08 hanspeter is offline Search for Posts by hanspeter Add hanspeter to your Buddy List
Micha34 Micha34 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-4398.gif

Registration Date: 01.01.2005
Which box: DM8000
External Storage: HDD
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Phillips LCD
Origin: NRW

RE Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja luppt hab ich auch . Ich nehme entweder die scam2.4 oder camd3 mit passender config.
11.09.2005 21:26 Micha34 is offline Send an Email to Micha34 Search for Posts by Micha34 Add Micha34 to your Buddy List
mario_crane mario_crane is a male
User

images/avatars/avatar-1284.gif

Registration Date: 23.08.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick
Which accessories: 120cm Kathrein
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: 32LD7200 Hitachi (LCD)
Origin: Nordlicht

RE: RE Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Auch mit NewCamd601 (doubleBeta).

m f g
mario_crane

LNB B Kathrein.120cm.(63°O.bis.43°W)
11.09.2005 21:29 mario_crane is offline Send an Email to mario_crane Homepage of mario_crane Search for Posts by mario_crane Add mario_crane to your Buddy List AIM Screen Name of mario_crane: - YIM Account Name of mario_crane: - View the MSN Profile for mario_crane
hanspeter
User

images/avatars/avatar-2305.gif

Registration Date: 10.04.2004
Which box: Reelbox
External Storage: NFS
Which Image: Sonstige

Thread Starter Thread Started by hanspeter
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dann bin ich ja beruhigt großes Grinsen

Dank euch beiden

11.09.2005 21:33 hanspeter is offline Search for Posts by hanspeter Add hanspeter to your Buddy List
Micha34 Micha34 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-4398.gif

Registration Date: 01.01.2005
Which box: DM8000
External Storage: HDD
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Phillips LCD
Origin: NRW

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Keine Tehma dafür ist das Board doch da. Schönen Abend noch und viel Spass mit dem Abo. MFG Micha
11.09.2005 21:41 Micha34 is offline Send an Email to Micha34 Search for Posts by Micha34 Add Micha34 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Sicher das eine S01 in der Dreambox läuft ?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe