i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » probleme mit RTL » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page probleme mit RTL
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
cuma cuma is a male
User

images/avatars/avatar-2314.gif

Registration Date: 08.08.2004
Which box: DM 800S
External Storage: HDD
Which accessories: USB Stick
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: LG Plasma tv
Origin: Deutschland

probleme mit RTL Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo ich habe zeit paar tage probleme mit den rtl paket bei meine recive ist das problem das die info über die jeweiliege sende was zu zeit nicht richtig anzeigt diese info sind zeit paar tage immer die gleiche sind
ich wolte wiesen ob ich nur das problem habe oder das problem liegt anden rtl paket
02.09.2005 09:09 cuma is offline Send an Email to cuma Search for Posts by cuma Add cuma to your Buddy List
Star83 Star83 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-84.jpg

Registration Date: 04.03.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
ist mir auch schon aufgefallen, hatte aber auch noch keine Zeit nach den Ursachen zu Forschen werde gleich mal nachsehen.

Gruß Star83
02.09.2005 09:19 Star83 is offline Search for Posts by Star83 Add Star83 to your Buddy List
Dr. Hook Dr. Hook is a male
User

images/avatars/avatar-3263.jpg

Registration Date: 20.11.2004
Which box: DM 7020S
External Storage: USB-Stick

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja gleiches Problem. Dürfte an RTL liegen.

02.09.2005 10:15 Dr. Hook is offline Send an Email to Dr. Hook Search for Posts by Dr. Hook Add Dr. Hook to your Buddy List
Nosfentor Nosfentor is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2664.jpg

Registration Date: 11.01.2005
Which box: DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: IHAD

Liegt an RTL. EPG verschwindet zeitweise ganz oder aktualisiert sich nicht. Passierte seid Montag immer mal wieder.
Sowohl bei mir auf ner DB7000 wie auch bei nem Kumpel auf nem NoName billig Gerät.

02.09.2005 10:46 Nosfentor is offline Search for Posts by Nosfentor Add Nosfentor to your Buddy List
spielerjo spielerjo is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 25.09.2004
Which box: DM920; DM7000
External Storage: USB-Stick; HDD; CIFS
Which accessories: Wavefrontier T90
Which Image: OE 2.6; Gemini
Origin: Hessen

Hallo,

ich hab jetzt mal ne Mail an RTL geschickt.
Sollten vielleicht mal mehr Leute machen, damit sich da mal etwas tut.

Viele Grüße

jo
02.09.2005 11:56 spielerjo is offline Search for Posts by spielerjo Add spielerjo to your Buddy List
cuma cuma is a male
User

images/avatars/avatar-2314.gif

Registration Date: 08.08.2004
Which box: DM 800S
External Storage: HDD
Which accessories: USB Stick
Welcher Bildschirm: LG Plasma tv
Origin: Deutschland

Thread Starter Thread Started by cuma

ich hab jetzt auch mal ne Mail an RTL geschickt.
02.09.2005 12:00 cuma is offline Send an Email to cuma Search for Posts by cuma Add cuma to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » probleme mit RTL

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe