i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » "La Traviata" ......... verkleinern » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page "La Traviata" ......... verkleinern
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
OoZooN OoZooN is a male
Dreambox Gott

images/avatars/avatar-2120.gif

Registration Date: 05.03.2005
External Storage: USB-Stick
Which Image: eigenes Image
Welcher Bildschirm: Samsung UE-40B6000V
Origin: Universum-Mitte-Wien hausen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Kasonokel
Also wenn ich mich nicht irre, dann ist das -Format älter. Daher kommt die Annahme, daß es kompatibler ist als +

da hast du recht, - ist älter und kompatibilitätsprobleme bei + gabs auch nur bei den ersten playern aus der pre+ ära.
wenn ein rohling schlecht gebrannt oder schlecht gefertigt ist, ist egal welches format er hat - probleme sind dann vorprogrammiert.
dl-medien dürften die wenigsten bisher verkaufter player kennen, da hilft also nur testen - bei mir liefen die testrohlinge auf allen drei playern im hause

OoZooN

.................................................................

Two Beer or not two Beer, that's the Question

aktuelle Nachrichten rund um OoZooN-Images gibt es auf Twitter
25.08.2005 12:56 OoZooN is offline Send an Email to OoZooN Homepage of OoZooN Search for Posts by OoZooN Add OoZooN to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » "La Traviata" ......... verkleinern

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe