i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » 2.Liga-Konferenz » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page 2.Liga-Konferenz
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
bitti70
Newbie

Registration Date: 17.03.2004

2.Liga-Konferenz Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo
hab mir von nem Kollegen die Karte geliehen um morgen den Endspurt in der 2. LIga zu schauen. Ich finde unter meinen Settings Premiere Sport 1 und 2. Wo kann man sich die Konferenz anschauen ?
22.05.2004 22:33 bitti70 is offline Send an Email to bitti70 Search for Posts by bitti70 Add bitti70 to your Buddy List
cocksy cocksy is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-16630.png

Registration Date: 03.12.2003
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Stick 128MB, USB WLAN, DreamTastatur
Which Image: Gemini; Sonstige
Welcher Bildschirm: PHILIPS 40-8664 LED
Origin: Franken

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo

Wenn morgen Sport läuft und du dann die grüne Taste drückst kannst du wählen.

mfg
cocksy
22.05.2004 22:35 cocksy is offline Send an Email to cocksy Search for Posts by cocksy Add cocksy to your Buddy List Add cocksy to your Contact List AIM Screen Name of cocksy: Dreambox700
Mars Mars is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-309.gif

Registration Date: 10.03.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Düsseldorf

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Unter Premiere Sport 2.

Eine Multifeed-Ausstrahlung findet in der zweiten Liga nie statt, deswegen brauchst du die grüne Taste da nicht Augenzwinkern
22.05.2004 22:38 Mars is offline Send an Email to Mars Search for Posts by Mars Add Mars to your Buddy List Add Mars to your Contact List
cocksy cocksy is a male
V.I.P.

Hi,

Ach so schaue nie 2. Liga

mfg
cocksy
22.05.2004 22:43 cocksy is offline Send an Email to cocksy Search for Posts by cocksy Add cocksy to your Buddy List Add cocksy to your Contact List AIM Screen Name of cocksy: Dreambox700
frank g frank g is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-19550.jpg

Registration Date: 12.04.2004
Which box: DM820; DM900; DM7020HD; DM8000
External Storage: keine
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-50CXW704
Origin: Unterfranken

@cocksy Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

dann mach das mal morgen Zunge raus

MfG
frank

~meine rechtschreibfehler sind keine absicht ich kann es nicht besser~

22.05.2004 22:49 frank g is offline Search for Posts by frank g Add frank g to your Buddy List
cocksy cocksy is a male
V.I.P.

Hi,

Mal schaun, aber morgen kommt ja Formel 1 das ist wichtiger Augenzwinkern

mfg
cocksy
22.05.2004 23:17 cocksy is offline Send an Email to cocksy Search for Posts by cocksy Add cocksy to your Buddy List Add cocksy to your Contact List AIM Screen Name of cocksy: Dreambox700
Schaedelmeister Schaedelmeister is a male
Dreambox Admin

images/avatars/avatar-18665.png

Registration Date: 17.11.2003
Which box: keine Angabe
External Storage: siehe Signatur
Which Image: siehe Signatur
Origin: Hessen

quote:
Original von cocksy
Hi,

Ach so schaue nie 2. Liga

mfg
cocksy

Ich schon ab der nöchsten Saison traurig

22.05.2004 23:50 Schaedelmeister is offline Send an Email to Schaedelmeister Homepage of Schaedelmeister Search for Posts by Schaedelmeister Add Schaedelmeister to your Buddy List
nobl nobl is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-2025.gif

Registration Date: 27.01.2004
Which box: DM8000
External Storage: NAS
Which accessories: 120 GB Samsung
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: LG LCD 37"
Origin: Bayern

Fußball ist ja so nicht mein Plesierchen, aber meine Frau im Moment gehört der Fernseher Ihr. 2. Liga.....Bundesliga......Champingions Leag.....und alles wo ein Ball und 25 Personen dabei sind.

DM 800PVR HD
DM 600PVR 120 HDD
TT-micro S200

Empfang

CAS90 Kathrein
Quad.-Monoblock
Hotbird13,0° Astra19,2°

CAS 60 Kathrein
Singel-LNB
Astra 23,5°
23.05.2004 16:39 nobl is offline Send an Email to nobl Homepage of nobl Search for Posts by nobl Add nobl to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » 2.Liga-Konferenz

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe