i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images Dreambox One UltraHD:::... » Allgemeines zur Dreambox One UltraHD » Empfehlung SD Card » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Empfehlung SD Card
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
RvM
Experte

images/avatars/avatar-19144.png

Registration Date: 28.03.2008
Which box: DM500; DM920; DM8000
External Storage: HDD; NAS
Which Image: OE 2.5; OE 2.0
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P50VT30E
Origin: NRW

Empfehlung SD Card Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Welche SD Card empfiehlt ihr für die One. Ich bin seit heute stolzer Besitzer einer One, die ich mir als Ersatz für meine alte 500HD (Zweit-Dream im Schlafzimmer) geholt habe, die langsam ihren Geist aufgibt.
14.12.2019 15:37 RvM is offline Send an Email to RvM Search for Posts by RvM Add RvM to your Buddy List
beki beki is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2323.gif

Registration Date: 09.04.2005
Which box: DM7025S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi,
also ich paar getestet und die marke waren keine besonders bekannten Marken und die liefen ohne probleme.
eine mit 16gb und andere 32 gb.
nur habe ich die in ntfs formtiert gehabt und nicht eingehängt für android.

gruss
14.12.2019 15:56 beki is offline Send an Email to beki Search for Posts by beki Add beki to your Buddy List
m0rphU m0rphU is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18676.png

Registration Date: 25.05.2007
Which box: DM920
External Storage: USB-Stick; SD-Card; HDD; NAS
Which Image: Merlin
Origin: Karlsruhe

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Was soll denn der Zweck der SD sein? Für Aufnahmen würde ich eine weiß der Kategorie für 4K Kameras nehmen.

Auf's Maul Kein Support per PN! Auf's Maul

14.12.2019 17:23 m0rphU is offline Search for Posts by m0rphU Add m0rphU to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images Dreambox One UltraHD:::... » Allgemeines zur Dreambox One UltraHD » Empfehlung SD Card

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe