i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » Allgemeines zur DM800se » Genuine Dreambox 800 HD se » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Genuine Dreambox 800 HD se
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Heval Heval is a male
Newbie

images/avatars/avatar-7485.jpg

Registration Date: 20.03.2007
Which box: ONE UltraHD
External Storage: HDD
Which accessories: Vu+ Duo 4K, Solo 4K, 2 weitere One Ultra HD
Which Image: Sonstige
Welcher Bildschirm: Samsung LED UE46B7020
Origin: Germanien

Genuine Dreambox 800 HD se Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Moin zusammen,

habe relativ günstig eine DM 800 HD se bekommen. Die soll Original sein, was auch an einigen Eigenschaften auch zu erkennen ist. Ich habe die Kiste aufgeschraubt und konnte eine weisse SIM mit den Buchstaben Dre..... und Sec.... sowei A8P erkennen

Naja aber wie man ja so ist und selber schon einmal eine CLONE angedreht bekommen hat, möchte ich nun sicher gehen dass ich ein Original im hause habe und diesen als Schlafzimmer oder halt anderweitigen Reciever nutzen möchte.

Jetzt war ja auch das Genuine Dreambox als Plugin vorhanden und hat mir auch eine Nummer generiert, finde die Seite bei Dream Property aber nicht mehr.

Wie kann ich die Echtheit überprüfen??

DM 800 HD se

Danke

10.08.2019 09:44 Heval is offline Send an Email to Heval Search for Posts by Heval Add Heval to your Buddy List
netman
V.I.P.

images/avatars/avatar-18833.jpeg

Registration Date: 27.04.2007
Which box: DM500HD; DM800; DM900; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: NAS
Which Image: Gemini

RE: Genuine Dreambox 800 HD se Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Anhören tut sich das ganze schon Original. Wenn du ein paar Bilder der Platine machst,
kann man relativ schnell erkennen, ob sie Original ist.
10.08.2019 10:38 netman is offline Send an Email to netman Search for Posts by netman Add netman to your Buddy List
Heval Heval is a male
Newbie

images/avatars/avatar-7485.jpg

Registration Date: 20.03.2007
Which box: ONE UltraHD
External Storage: HDD
Which accessories: Vu+ Duo 4K, Solo 4K, 2 weitere One Ultra HD
Which Image: Sonstige
Welcher Bildschirm: Samsung LED UE46B7020
Origin: Germanien

Thread Starter Thread Started by Heval
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo @netman

anbei ein Bild der Platine.

Attachment:
jpg DM 800 HD se (33) - Kopie.jpg (6 MB, 129 downloads)

11.08.2019 22:17 Heval is offline Send an Email to Heval Search for Posts by Heval Add Heval to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » Allgemeines zur DM800se » Genuine Dreambox 800 HD se

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe