i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Dreambox und HDD, SSD, USB Stick, CF Card » Dreambox 8000 und CF Karte » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dreambox 8000 und CF Karte
Posts in this Thread Author Date
 Dreambox 8000 und CF Karte Ralfpeter 02.02.2019 12:08
 RE: Dreambox 8000 und CF Karte Kaiser Wilhelm 02.02.2019 13:16

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Ralfpeter
Newbie

Registration Date: 17.09.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: schleswig holstein

Dreambox 8000 und CF Karte Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe eine Dreambox 8000 mit dem ATV Image nun habe ich eine 64 GB CI karte für MP3
eingesetzt was auch ohne Probleme geht
Nun habe ich NOCH eine CF 64 GB Karte eingesetzt und erhalte die Fehlermeldung Speichergerät initialisieren ...Fehler re-reading partions table
Warum läst sich die Hama CF Karte nicht mit der Dreambox förmatieren
Gruss
Ralf
02.02.2019 12:08 Ralfpeter is offline Send an Email to Ralfpeter Search for Posts by Ralfpeter Add Ralfpeter to your Buddy List
Kaiser Wilhelm Kaiser Wilhelm is a male
Dreambox Kaiser

images/avatars/avatar-19753.jpg

Registration Date: 07.05.2009
Which box: DM920
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Philips 47PFL3605H/12
Origin: tiefste Eifel

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe mal gelesen, dass nicht alle Karten in allen Kartenlesern funktionieren. Hast du mal an einem anderen Leser versucht die Karte zumindest in fat32 zu formatieren?

GP4
Skin: Zombi-FHD Skin
02.02.2019 13:16 Kaiser Wilhelm is offline Send an Email to Kaiser Wilhelm Search for Posts by Kaiser Wilhelm Add Kaiser Wilhelm to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Dreambox und HDD, SSD, USB Stick, CF Card » Dreambox 8000 und CF Karte

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe