i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM 820HD :::... » Allgemeines zur DM820HD » Tastenbelegung DM820 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Tastenbelegung DM820
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Domrep
Newbie

images/avatars/avatar-2396.gif

Registration Date: 06.03.2012
Which box: DM820
External Storage: HDD
Which Image: DMM original

Tastenbelegung DM820 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo,
Habe auf der 820 open space contemporary art museum _atv …. Kann jetzt mit der Bouquet Taste nicht auf meine FAV liste zugreifen nur Programme rauf u. runder schalten und mit der Navigationstasten komm ich auf meine FAV liste ist das normal ? Hatte vorher nee 800 und da kam ich mit der Bouquet Taste in meine FAV liste.
Ich war auch schon im Menü; Einstellungen;Bedienung&Oberfläche;Tastenbelegung aber da kann ich der Bouquet Tasten nichts zuweisen die fehlt komplett im Menü?

Mfg
domrep
10.10.2018 21:13 Domrep is offline Send an Email to Domrep Search for Posts by Domrep Add Domrep to your Buddy List
Swiss-MAD Swiss-MAD is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-9777.jpg

Registration Date: 03.03.2006
Which box: DM800se; DM900
External Storage: NAS; NFS
Which Image: OE 2.5; OE 2.0; Gemini
Origin: .ch

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Beim Original Image sind die Tasten immer noch wie bei der 800er.
Das kann man ohne Plugin auch nicht einfach so in dein Einstellungen ändern.

10.10.2018 23:05 Swiss-MAD is offline Search for Posts by Swiss-MAD Add Swiss-MAD to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM 820HD :::... » Allgemeines zur DM820HD » Tastenbelegung DM820

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe