i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM 7080HD :::... » Gemini Plugin Images DM7080HD » Gemini 4 Images » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Gemini 4 Images
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
emanuel emanuel is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-17351.gif

Registration Date: 17.10.2004
Which box: DM7080HD; DM8000
External Storage: USB-Stick; CF-Card; SD-Card; HDD
Which accessories: Hase, Internet
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: BENQ GW2750
Origin: upper Bavaria

NEW Gemini 4 Images Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Für die Faulen unter Euch (so wie mich) gibt es unser Gemini 4 flash-bereit in einem original Dream bzw. Merlin Image vorinstalliert.

Gemini4 Images (download)

Einmal über Blau->Addonsmanager upgraden und man ist auf dem Top aktuellen Stand.

Plugins --> Sonne

Wir wollen uns für das Update bedanken!!

21.09.2018 16:10 emanuel is offline Send an Email to emanuel Homepage of emanuel Search for Posts by emanuel Add emanuel to your Buddy List
komisch komisch is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-15291.jpg

Registration Date: 26.11.2010
Which box: DM7080HD
External Storage: NAS

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich war mal so faul und läuft Augenzwinkern
21.09.2018 21:43 komisch is offline Search for Posts by komisch Add komisch to your Buddy List
Husband
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-19695.jpg

Registration Date: 24.12.2011
Which box: DM920; DM7020HDv2
External Storage: USB-Stick; CF-Card; HDD
Which accessories: FB 6591; Qnap TS853-A; Ubiquiti System
Which Image: OoZooN
Welcher Bildschirm: Sony KD65XF9005
Origin: Freistaat Bayern

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich find's einfach
genial.
Augenzwinkern
21.09.2018 21:55 Husband is online Send an Email to Husband Homepage of Husband Search for Posts by Husband Add Husband to your Buddy List
Dreamer

Mir ist aufgefallen das wenn ich Box in den Standby herunterfahre im Display nicht mehr der Schriftzug und Ladebalken erscheint. Kann ich das wiederhaben?
22.09.2018 12:45 komisch is offline Search for Posts by komisch Add komisch to your Buddy List
Guybrush2012
User

images/avatars/avatar-17454.jpg

Registration Date: 09.07.2012
Which box: DM920
External Storage: HDD
Which Image: Merlin

GP-Team Dankeeeee HURRA

22.09.2018 19:02 Guybrush2012 is offline Send an Email to Guybrush2012 Search for Posts by Guybrush2012 Add Guybrush2012 to your Buddy List
Carbonide Carbonide is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-15762.gif

Registration Date: 20.06.2004
Which box: DM920
Welcher Bildschirm: Philips
Origin: Planet 9

quote:
Originally posted by komisch
Mir ist aufgefallen das wenn ich Box in den Standby herunterfahre im Display nicht mehr der Schriftzug und Ladebalken erscheint. Kann ich das wiederhaben?

Überprüfe ob die Helligkeit des Displays im Standby nicht heruntergeregelt ist. Bei mir war das jedenfalls so.
22.09.2018 22:48 Carbonide is offline Send an Email to Carbonide Search for Posts by Carbonide Add Carbonide to your Buddy List AIM Screen Name of Carbonide: carbonide
Dreamer

Ja das war's auch bei mir Augen rollen
23.09.2018 11:18 komisch is offline Search for Posts by komisch Add komisch to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM 7080HD :::... » Gemini Plugin Images DM7080HD » Gemini 4 Images

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe