i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Displayeinstellungen für DM920 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Displayeinstellungen für DM920
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
trabbi trabbi is a male
Newbie

Registration Date: 08.02.2011
Which box: DM920
External Storage: SD-Card
Which accessories: Harmoy One
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Pioneer PDP-428XD

Displayeinstellungen für DM920 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
ich nutze den Skin "zombi FullHDR3" und wollte mit merlinskinthemes Einstellungen vornehmen. Nach Drücken der PVR-Taste sieht es dann so aus, Fotos im Anhang. Und im Abstand von gut 2 m zum Fernseher sieht man im Display der Box nur noch etwas buntes...
Wie kann ich die Displayeinstellungen für die DM920 ändern, wo kommen diese her? Mit der Suche hatte ich auch keinen Erfolg
Wo finde ich denn eine aktuelle Anleitung für MST oder gibt es diese gar nicht?
Vielen Dank im Voraus.

trabbi

Attachments:
png .Display.png (167 KB, 419 downloads)
jpg .DSC04003.jpg (2.38 MB, 460 downloads)

15.02.2018 16:11 trabbi is offline Send an Email to trabbi Search for Posts by trabbi Add trabbi to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das hat aber nix mit meinem skin zu tun ,du hast fürs display das extraplugin displayskin installiert und das überschreibt ja alle meine display screens die das Plugin dann mit bringt .
Daher du solltest schon wissen was du wie installierst und was du da wie eingestellt hast. Augenzwinkern
15.02.2018 16:16 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
trabbi trabbi is a male
Newbie

Registration Date: 08.02.2011
Which box: DM920
External Storage: SD-Card
Which accessories: Harmoy One
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Pioneer PDP-428XD

Thread Starter Thread Started by trabbi
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für die schnelle Antwort!

15.02.2018 16:20 trabbi is offline Send an Email to trabbi Search for Posts by trabbi Add trabbi to your Buddy List
Jogi29 Jogi29 is a male
Betatester

images/avatars/avatar-19884.png

Registration Date: 21.07.2006
Which box: DM900; ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which accessories: Marantz NR1607
Which Image: OE 2.6; OE 2.5
Welcher Bildschirm: Samsung UE55JU6480
Origin: Ländle

und in DisplaySkin wirst du mit dem nächsten Update 6 verschiedene Varianten der Ansicht (u.a. ohne Grafik) für die AMS zur Auswahl haben, zudem lassen sich alle Schriftfarben in den Einstellungen ändern.

"Kaum macht man es richtig, .... schon geht es!"

"Machen ist wie wollen, nur krasser!"

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Jogi29: 15.02.2018 17:00.

15.02.2018 16:59 Jogi29 is online Send an Email to Jogi29 Search for Posts by Jogi29 Add Jogi29 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Displayeinstellungen für DM920

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe