i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Computer-Forum :::... » DCC Dreambox Control Center » [gelöst] Massive Probleme! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] Massive Probleme!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
ameise17 ameise17 is a male
User

Registration Date: 11.10.2009
Which box: DM7080HD; ONE UltraHD
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.6; OE 2.5
Welcher Bildschirm: NEC2070NX
Origin: Baden

[gelöst] Massive Probleme! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nach vielen Jahren Nutzung habe ich seit einigen Wochen heftige Probleme.
Ich habe 2 Versionen V2.95 und E2 V1.50. Beide reagieren gleich:
Telnet geht gar nicht mehr, was mir nicht so viel ausmacht. Vor allem geht der Laufwerkwechsel für die PC-Verzeichnisse nicht. Er geht sofort wieder raus. Die ganze Zeit läuft das Rad. Und ich muss mich beeilen, um ans FTP zu kommen, sonst firiert er ein. Ausmachen geht nur über Task-Manager, weil er da schon keine Befehle mehr annimmt.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by ameise17: 11.08.2017 12:20.

06.06.2017 18:57 ameise17 is offline Send an Email to ameise17 Search for Posts by ameise17 Add ameise17 to your Buddy List
ameise17 ameise17 is a male
User

Registration Date: 11.10.2009
Which box: DM7080HD; ONE UltraHD
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.6; OE 2.5
Welcher Bildschirm: NEC2070NX
Origin: Baden

Thread Starter Thread Started by ameise17
RE: Massive Probleme! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Vielen Dank für die massive Resonanz! Seit ich die alte 8000 gegen eine 7080 ausgetauscht habe, sind
die Probleme weg.

11.08.2017 12:19 ameise17 is offline Send an Email to ameise17 Search for Posts by ameise17 Add ameise17 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Computer-Forum :::... » DCC Dreambox Control Center » [gelöst] Massive Probleme!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe