i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Games (DreamOS) » enigma2-plugin-extensions-sdlsnes (Super Nintendo Emulator) » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (4): « first ... « previous 2 3 [4] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page enigma2-plugin-extensions-sdlsnes (Super Nintendo Emulator)
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
emanuel emanuel is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-17351.gif

Registration Date: 17.10.2004
Which box: DM7080HD; DM8000
External Storage: USB-Stick; CF-Card; SD-Card; HDD
Which accessories: Hase, Internet
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: BENQ GW2750
Origin: upper Bavaria

Thread Starter Thread Started by emanuel
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

mit Sicherheit Augenzwinkern

Plugins --> Sonne

Wir wollen uns für das Update bedanken!!

18.12.2018 10:31 emanuel is offline Send an Email to emanuel Homepage of emanuel Search for Posts by emanuel Add emanuel to your Buddy List
lost.boy lost.boy is a male
Profi

images/avatars/avatar-18508.jpg

Registration Date: 29.12.2011
Which box: DM500HD; DM800se; DM900
External Storage: HDD
Which accessories: NAS 2TB
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Samsung 55HU8290
Origin: Nordhessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ah, dann weiß ich Bescheid, Danke für die Antwort

Mal kurz OffTopic:
Ich bin durch den Umstieg auf GP4 auf die Retro-Gamestation gestoßen. Ich kannte das bis dato noch gar nicht. Habe mich riesig gefreut und mal Test Drive, Last Ninja und Fort Apokalypse gestartet...boah, das war echtes Gänsehautfeeling HURRA
18.12.2018 10:42 lost.boy is offline Send an Email to lost.boy Search for Posts by lost.boy Add lost.boy to your Buddy List
Pages (4): « first ... « previous 2 3 [4] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Games (DreamOS) » enigma2-plugin-extensions-sdlsnes (Super Nintendo Emulator)

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe