i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » funktionierendes Youtube Plugin » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page funktionierendes Youtube Plugin
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
RvM
Experte

images/avatars/avatar-19144.png

Registration Date: 28.03.2008
Which box: DM500; DM920; DM8000
External Storage: HDD; NAS
Which Image: OE 2.5; OE 2.0
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P50VT30E
Origin: NRW

funktionierendes Youtube Plugin Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

gibt es eigentlich ein funktionierendes Youtube Plugin, mit dem man sich einloggen und auf sein Profil zugreifen kann?
28.07.2015 15:02 RvM is offline Send an Email to RvM Search for Posts by RvM Add RvM to your Buddy List
Wirbel Wirbel is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-19337.jpg

Registration Date: 04.07.2004
Which box: DM800se
External Storage: USB-Stick
Which accessories: Diverses ^^
Which Image: OE 2.0
Welcher Bildschirm: Sharp LC-46LE820E
Origin: Magdeburg

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Was issen mit YoutubeTV? Ich meine, daß das damit ginge, nutze das allerdings nicht wirklich.

28.07.2015 15:41 Wirbel is offline Search for Posts by Wirbel Add Wirbel to your Buddy List Add Wirbel to your Contact List
skywatcher
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Gibt es IMHO nur im Vti, setzt auf die HTML5 Version von http://youtube.com/tv auf und läuft dort mit dem Opera.

Persönlich liege ich Reichi damit schon ewig in den Ohren, allerdings hat er keine Zeit für so etwas. Frage mich warum immer alles Neu erfunden werden muß, nur um sich nicht die Blöße zu geben etwas von der Konkurrenz nehmen zu müssen. So nun könnt Ihr mich Steinigen ^^

Wer immer sich in der Lage sieht das für DreamOS zu bauen, ich werde Dich öffentlich feiern.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by skywatcher: 28.07.2015 19:30.

28.07.2015 19:26
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » funktionierendes Youtube Plugin

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe