i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » TV Geräte (QLED, OLED, LCD, Plasma, Röhre & co) » Samsung UE48H6470 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Samsung UE48H6470
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
hNt` hNt` is a male
User

images/avatars/avatar-84.jpg

Registration Date: 31.12.2007
Which box: DM8000
External Storage: CF-Card; NAS
Which accessories: PlayStation 4
Which Image: OE 2.0; DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung UE48HU7590
Origin: Hessen

Samsung UE48H6470 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Leute,
hat den TV irgendjemand von euch und kann ein paar Erfahrungen zu dem Gerät posten? Stehe kurz vor einer Neuanschaffung und den UE48H6470 hab ich in die engere der engeren Auswahl genommen. großes Grinsen
Hat auch mit dem kleinen Studentengeldbeutel zu tun.

Was das Ding 3D mäßig so kann ist mir relativ egal. Da stehe ich nicht so drauf. smile

Wichtig wären Informationen zum Bild an sich.
Da ich derzeit noch einen Plasma habe, wären Angaben zum Schwarzwert ganz nett, weiß nicht was sich da mittlerweile so bei LED bzw. LCD getan hat. Extreme helle Seitenränder o.ä.?
Interessant wären auch Infos in Kombination mit PS3, PS4, Input Lag etc.

Bin für jede noch so kleine Info dankbar. smile

Synology
DS416play
Teufel
Concept S

09.10.2014 16:37 hNt` is offline Search for Posts by hNt` Add hNt` to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » TV Geräte (QLED, OLED, LCD, Plasma, Röhre & co) » Samsung UE48H6470

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe