i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM800 :::... » DMM Originale und CVS Images DM800 » Kein Blue Panel mehr??? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Kein Blue Panel mehr???
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Wirbel Wirbel is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-19337.jpg

Registration Date: 04.07.2004
Which box: DM800se
External Storage: USB-Stick
Which accessories: Diverses ^^
Which Image: OE 2.0
Welcher Bildschirm: Sharp LC-46LE820E
Origin: Magdeburg

Thread Starter Thread Started by Wirbel
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Wirbel

Der Haken: ich kann nichts Neues mehr flashen, weder mit FF, Safari noch Opera passiert beim Drücken auf "Flash!" etwas - auch nciht mit Uralt-Versionen! So langsam fängt mich die Kiste so richtig an zu nerven!!! Auf's Maul

11.10.2014 15:21 Wirbel is offline Search for Posts by Wirbel Add Wirbel to your Buddy List Add Wirbel to your Contact List
marco777
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19882.jpg

Registration Date: 16.12.2008
Which box: DM525; DM900; DM7080HD
External Storage: NAS; NFS
Which accessories: Fritzbox7490| Synology DS916+ (8GB) | SPAUN SMS17089 NF&SMK 17129|Teufel Cinebar52 THX|Netatmo|Harmony Elite|5 Wellensittiche
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-55AXW634 UHD
Origin: Welterbe Oberes Mittelrheintal

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dann richte Dir ne VM Ware auf deinem Mac ein. Dann kannst du auch mit DreamUp flashen oder mit dem FF aus der Database.
Hab ich auch schon gemacht und das funktioniert.

marco777@i-have-a-dreambox.com
Keiner ist im faulenzen so fleißig wie ich!

11.10.2014 15:23 marco777 is offline Send an Email to marco777 Search for Posts by marco777 Add marco777 to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM800 :::... » DMM Originale und CVS Images DM800 » Kein Blue Panel mehr???

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe