i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » 7000 und 500 nebeneinander betreiben » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page 7000 und 500 nebeneinander betreiben
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Keggy
Newbie

Registration Date: 13.02.2004
Which box: DM 500S; DM 7000S; D-Box
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: TV
Origin: Hessen

7000 und 500 nebeneinander betreiben Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Leute
Habe da mal ne frage
Habe mir eine dream 500 gekauft will sie neben der dream 7000 betreiben
Hat einer schon eine Lösung gefunden wie man die Fernbedienung umstellen kann das ich nicht beide boxen umschalte
Habe da mal gehört das man sie umjumper kann wie einer wie das geht
Wäre schon wen es da eine Lösung gäbe

Mit freundlichen Grüßen Keggy

29.03.2005 04:10 Keggy is offline Send an Email to Keggy Search for Posts by Keggy Add Keggy to your Buddy List
fricki
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-2690.jpg

Registration Date: 21.11.2004
Which box: DM 500S
External Storage: keine
Which accessories: Yamaha RX-V659 und DVD-S557
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Philips LCD
Origin: Österreich

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nö, soviel ich weiß geht es leider nicht !!!

Realität ist eine Illusion, hervorgerufen durch Mangel an Alkohol.
01.04.2005 17:56 fricki is offline Send an Email to fricki Homepage of fricki Search for Posts by fricki Add fricki to your Buddy List
uhuwald uhuwald is a male
Dreambox König

images/avatars/avatar-3166.jpg

Registration Date: 11.04.2004
Which box: DM 7000S; DM 7020S; D-Box
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Philips Pronto RU950 , DM Keyboard , NLSU2 , WGE111
Which Image: Gemini; DMM original; Sonstige
Welcher Bildschirm: Plasma
Origin: NDS

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das umschalten der FB alleine reicht auch nicht!!! weil dann wüsste der Empfänger nicht auf was er regieren soll, Ist leider net so einfach.

admin im Dreambox-Fan-Board
02.04.2005 02:40 uhuwald is offline Send an Email to uhuwald Homepage of uhuwald Search for Posts by uhuwald Add uhuwald to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » 7000 und 500 nebeneinander betreiben

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe