i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Skins » Diskussionsthread zu SkinThemes LN.HD » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (4): « first ... « previous 2 3 [4] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Diskussionsthread zu SkinThemes LN.HD
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
DeMaddin
Experte

Registration Date: 10.08.2010
Which box: DM8000
External Storage: keine
Which Image: OE 2.0

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

@ LukaNoah

Dein Skin gefällt mir ganz gut, aber irgendwas passt nicht beim Display an meiner DM8000.

Und zwar ist bei den restlichen Minuten das "n" abgehackt.
Und sollte ein längerer Sendungstitel nicht ständig "rotieren" (hin- und hergeschoben werden)?

Oder wäre es auch möglich den Skin fürs Display aus einem völlig anderen Skin "reinzubasteln"? (also ich selbst)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by DeMaddin: 27.08.2013 13:16.

27.08.2013 13:14 DeMaddin is offline Send an Email to DeMaddin Search for Posts by DeMaddin Add DeMaddin to your Buddy List
otto19 otto19 is a male
User

images/avatars/avatar-15032.jpg

Registration Date: 20.10.2004
Which box: DM7080HD
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.2
Welcher Bildschirm: Plasma 42 S 10
Origin: Braunschweig

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Moin
ev. Overscan am TV ausschalten ?

HURRA
27.08.2013 14:47 otto19 is offline Send an Email to otto19 Search for Posts by otto19 Add otto19 to your Buddy List
DeMaddin
Experte

Registration Date: 10.08.2010
Which box: DM8000
External Storage: keine
Which Image: OE 2.0

Äh, es war das Display an der DM8000 gemeint und nicht der Monitor Augenzwinkern
27.08.2013 14:53 DeMaddin is offline Send an Email to DeMaddin Search for Posts by DeMaddin Add DeMaddin to your Buddy List
LukaNoah LukaNoah is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19883.jpg

Registration Date: 20.12.2004
Which box: DM800SEv2; DM900; DM7080HD
External Storage: SD-Card; HDD; NAS
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung UE65N8009
Origin: Thüringen

Thread Starter Thread Started by LukaNoah

Dass mit dem n schau ich mir mal an Augenzwinkern
Ständig rotieren / schieben ist keine gute Idee. Darunter leidet die Performance der Box. Diese Renderer ist sehr resourcenhungrig.

Dies hat nichts mit den SkinThemes zu tun.

27.08.2013 16:08 LukaNoah is online Send an Email to LukaNoah Homepage of LukaNoah Search for Posts by LukaNoah Add LukaNoah to your Buddy List
Pages (4): « first ... « previous 2 3 [4] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Skins » Diskussionsthread zu SkinThemes LN.HD

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe