i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Premiere Seting » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Premiere Seting
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Donn@Baxy
Newbie

Registration Date: 04.04.2004
Which Image: Rudreamer
Origin: Österreich

Premiere Seting Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo...
Ich habe eine original PW karte und habe problem das ich bei premiere Sport wenn BL spiele sind NUR
konferenc schauen kann
GIbt da eine seting vo mann alle BL spiele auch am DB schauen kann und nicht nur konferenc......
DANKE
MFG Donn BAXY
17.04.2004 21:41 Donn@Baxy is offline Send an Email to Donn@Baxy Search for Posts by Donn@Baxy Add Donn@Baxy to your Buddy List
cocksy cocksy is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-16630.png

Registration Date: 03.12.2003
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Stick 128MB, USB WLAN, DreamTastatur
Which Image: Gemini; Sonstige
Welcher Bildschirm: PHILIPS 40-8664 LED
Origin: Franken

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo

Brauchst ja nur wenn Fussball läuft die grüne Tase drücken und schon kann man alle Spiele auswählen Augenzwinkern

Schalte jetzt mal auf Sport 1 (Grüne Taste drücken) und das sollte das Kommen

Fuall
Wettquoten

Sollte du zur auswahl bekommen

mfg
cocksy

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by cocksy: 17.04.2004 22:05.

17.04.2004 22:02 cocksy is offline Send an Email to cocksy Search for Posts by cocksy Add cocksy to your Buddy List Add cocksy to your Contact List AIM Screen Name of cocksy: Dreambox700
Donn@Baxy
Newbie

Registration Date: 04.04.2004
Which Image: Rudreamer
Origin: Österreich

Thread Starter Thread Started by Donn@Baxy
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich bedanke mich sehr herzlich für deine hilfe
DANKE
MFG DonnBAXY
18.04.2004 11:55 Donn@Baxy is offline Send an Email to Donn@Baxy Search for Posts by Donn@Baxy Add Donn@Baxy to your Buddy List
EMUGurke EMUGurke is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-12.jpg

Registration Date: 03.12.2003
Which box: DM 7000S; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini

Noch ein Hinweis dazu:
Bei mir passiert es manhcmal, daß die Unterkanäle beim Fußball nach dem ersten Hinzappen zu Sport1 noch nicht da sind. Dann einfach nochmal auf Sport2 und wieder zurück, dann sind sie da. Augenzwinkern

18.04.2004 17:31 EMUGurke is offline Send an Email to EMUGurke Search for Posts by EMUGurke Add EMUGurke to your Buddy List AIM Screen Name of EMUGurke: EMUGurke
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Premiere Seting

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe