i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » deepimpact_MOD_1.01_7020 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page deepimpact_MOD_1.01_7020
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
gor
User

images/avatars/avatar-92.gif

Registration Date: 01.12.2004
Which box: DM8000
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Gott sei Dank.
27.03.2005 16:44 gor is offline Search for Posts by gor Add gor to your Buddy List
alberto53 alberto53 is a male
User

images/avatars/avatar-2377.gif

Registration Date: 07.05.2004
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: LCD
Origin: NL

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
Wie schon gesagt,es hat geklappt.
Aber ich habe noch mal 2 fragen und zwar:_
Ist es nicht möglich dass diese Mods die setting von der img im flash übernehmen,weil es nach der installation von ein Mod immer neue settings haben will.
Und zum üben wollte ich noch die Gemini Mod 1.01 draufmachen und dass will nicht klappen.
Da habe ich erst die startmenu ins tmp per ftp reinkopiert und per telnet wollte ich es installieren.
Da gebe ich ein:telnet xxx.xxx.xxx.xxx
root
dreambox
ipkg install /tmp/start*
und bekomme die meldung:not downgrading package startmenu on root.

die frage die ich habe:
Ist der flash voll oder mache ich einen fehler???
27.03.2005 17:21 alberto53 is offline Send an Email to alberto53 Search for Posts by alberto53 Add alberto53 to your Buddy List View the MSN Profile for alberto53
Schaedelmeister Schaedelmeister is a male
Boardgründer

images/avatars/avatar-18665.png

Registration Date: 17.11.2003
Which box: keine Angabe
External Storage: siehe Signatur
Which Image: siehe Signatur
Origin: Hessen

Denke mal beides smile
Kann nur eine Version von Gemini betrieben werden, da beide Mods den selben Order /opt/gemini/ verwenden wollen.
Also nur 1 Mod von Gemini drauf machen Augenzwinkern

27.03.2005 17:37 Schaedelmeister is offline Send an Email to Schaedelmeister Homepage of Schaedelmeister Search for Posts by Schaedelmeister Add Schaedelmeister to your Buddy List
Teomnich Teomnich is a male
Newbie

Registration Date: 16.02.2005
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

Hallo
ich habe eine frage was heisst "Rechte auf ipkg-mod Scipt nicht vergessen"
und was genau musst man machen?
danke
22.04.2005 15:33 Teomnich is offline Send an Email to Teomnich Search for Posts by Teomnich Add Teomnich to your Buddy List
Schaedelmeister Schaedelmeister is a male
Boardgründer

images/avatars/avatar-18665.png

Registration Date: 17.11.2003
Which box: keine Angabe
External Storage: siehe Signatur
Which Image: siehe Signatur
Origin: Hessen

Rechte setzen heisst chmod 755

23.04.2005 03:04 Schaedelmeister is offline Send an Email to Schaedelmeister Homepage of Schaedelmeister Search for Posts by Schaedelmeister Add Schaedelmeister to your Buddy List
Teomnich Teomnich is a male
Newbie

Registration Date: 16.02.2005
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

danke schön!!
23.04.2005 12:18 Teomnich is offline Send an Email to Teomnich Search for Posts by Teomnich Add Teomnich to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » deepimpact_MOD_1.01_7020

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe