i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » (gelöst) GP3 Sicherungsmanager wiederhergestellt » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page (gelöst) GP3 Sicherungsmanager wiederhergestellt
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
arcade99 arcade99 is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-17560.png

Registration Date: 23.07.2008
Which box: siehe Signatur
External Storage: USB-Stick
Which Image: siehe Signatur

(gelöst) GP3 Sicherungsmanager wiederhergestellt Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo zusammen,

ich habe gerade meine letzte Box von 1.6 auf 2.0 umgestellt. Dabei habe ich die Einstellungen wiederhergestellt. Ich weiß, dass immer davon abgeraten wird bei dieser Umstellung. Aber sei es drum. In den gesicherten Einstellungen ist unbeabsichtigterweise auch der alte GP3 Sicherungsmanager mit wiederhergestellt worden.

Kann mir bitte jemand sagen, wie ich die zugehörigen Dateien manuell löschen kann bzw was ich löschen muss, damit das Ding auch nicht mehr unter Erweiterungen und Einstellungen angezeigt wird?

Bei einem OPKG List_installed wird es übrigens nicht angezeigt.

Besten Dank im Voraus

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by arcade99: 07.09.2012 18:49.

07.09.2012 18:15 arcade99 is offline Search for Posts by arcade99 Add arcade99 to your Buddy List
mfgeg mfgeg is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19895.png

Registration Date: 09.08.2005
Which box: Goliath
External Storage: NFS
Which Image: OE 2.5
Origin: Confoederatio Helvetica

RE: GP3 Sicherungsmanager wiederhergestellt Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wenn es mit list_installed nicht angezeigt wird, dann ist es nicht in der DB von
der Paketverwaltung vorhanden.

Kannst es ja manuell löschen (GP3SettingsManager) via ftp unter...

code:
1:
/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions

Box oder E2 neu starten.

07.09.2012 18:24 mfgeg is offline Send an Email to mfgeg Homepage of mfgeg Search for Posts by mfgeg Add mfgeg to your Buddy List
arcade99 arcade99 is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-17560.png

Registration Date: 23.07.2008
Which box: siehe Signatur
External Storage: USB-Stick
Which Image: siehe Signatur

Thread Starter Thread Started by arcade99
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Vielen Dank mfgeg. Hat prima funktioniert.
07.09.2012 18:36 arcade99 is offline Search for Posts by arcade99 Add arcade99 to your Buddy List
mfgeg mfgeg is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19895.png

Registration Date: 09.08.2005
Which box: Goliath
External Storage: NFS
Which Image: OE 2.5
Origin: Confoederatio Helvetica

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Super Augenzwinkern

07.09.2012 18:50 mfgeg is offline Send an Email to mfgeg Homepage of mfgeg Search for Posts by mfgeg Add mfgeg to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » (gelöst) GP3 Sicherungsmanager wiederhergestellt

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe