i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Premiere nur in Englisch » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Premiere nur in Englisch
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
neknhi
Newbie

Registration Date: 05.04.2004

Premiere nur in Englisch Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Moin Moin
Meine Box kann keine Deutsch!?!
Habe Image von SF "1154_sf_img_v32_0904", auch andere probiert, auf der DreamBox 7000S Bernstein Display, aber internationale Filme (Beiträge) nur in englischer Sprache. Über Audiotaste kommen zwar Auswahlmöglichkeiten (auch deutsch), aber nichts passiert. Übrigens Bundesliga auch nur Stadion Ton kein Kommentar !

Wäre nett wenn mir jemand einen Tipp geben könnte.

Dank im vorraus
15.04.2004 00:34 neknhi is offline Send an Email to neknhi Search for Posts by neknhi Add neknhi to your Buddy List
dreamboxman
Newbie

images/avatars/avatar-291.jpg

Registration Date: 12.04.2004

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

also ich würde mal vorschlagen, dass du erstmal wieder nen orig-Image ( Original ) einspielst und dann mal nachschaust ob es denn icht geht..
dann versuche doch mal danach nen anderes ,-)

15.04.2004 02:20 dreamboxman is offline Send an Email to dreamboxman Search for Posts by dreamboxman Add dreamboxman to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Premiere nur in Englisch

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe