i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » [Gelöst] DREAMNETCAST: Favoriten-Liste wo? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [Gelöst] DREAMNETCAST: Favoriten-Liste wo?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
changes69 changes69 is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-10519.gif

Registration Date: 01.07.2008
Which box: DM8000
External Storage: HDD
Which accessories: 4 X JBL Northbridge E100, YAMAHA RX-V757
Which Image: OE 2.0
Welcher Bildschirm: SAMSUNG PS58C6500
Origin: CH-Alpenland

[Gelöst] DREAMNETCAST: Favoriten-Liste wo? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Allerseits!

Kann mir mal jemand auf die Sprünge helfen:
- Früher, also zu OS1.6 Zeiten mit GP3, gab es doch für DREAMNETCAST die Datei "gemini_netcast.xml" in welcher die INET-Radio Favoriten abgelegt waren.
=> Wo sind den diese Favoriten nun abgelegt im OS2.0 mit GP3.2?

Danke vorweg für Euren Support & Gruss!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by changes69: 27.05.2012 11:32.

27.05.2012 11:14 changes69 is offline Search for Posts by changes69 Add changes69 to your Buddy List
hastig58 hastig58 is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-83.gif

Registration Date: 18.07.2008
Which box: DM525; DM820; DM920; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; NFS
Which accessories: fast alles......
Which Image: OE 2.5; DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung LE40C750/UE32C6000

RE: DREAMNETCAST: Favoriten-Liste Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich meine mich zu erinnern, dass die gemini_netcast.xml erste geschrieben wird, wenn Du die Favoritenliste bearbeitest. Ich habe die bestehende aus 1.6 gesichert und unter 2.0 wieder zurückkopiert. Und alle Sender waren da.
27.05.2012 11:30 hastig58 is online Search for Posts by hastig58 Add hastig58 to your Buddy List
changes69 changes69 is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-10519.gif

Registration Date: 01.07.2008
Which box: DM8000
External Storage: HDD
Which accessories: 4 X JBL Northbridge E100, YAMAHA RX-V757
Which Image: OE 2.0
Welcher Bildschirm: SAMSUNG PS58C6500
Origin: CH-Alpenland

Thread Starter Thread Started by changes69
RE: DREAMNETCAST: Favoriten-Liste Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Sorry, habs gefunden:
=> Per FTP unter etc/enigma2 findet sich die "gemini_netcast.xml".

Ich war etwas verwirrt, denn ich habe über die SAMBA-Freigabe "Configuration" gesucht.

Schöne Pfingsten & Gruss!

27.05.2012 11:31 changes69 is offline Search for Posts by changes69 Add changes69 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » [Gelöst] DREAMNETCAST: Favoriten-Liste wo?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe