i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » flv Dateien abspielen geht nicht... » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page flv Dateien abspielen geht nicht...
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Haxley Haxley is a male
Newbie

Registration Date: 30.12.2006
Which box: DM7025S
External Storage: keine
Which Image: Gemini

flv Dateien abspielen geht nicht... Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
ich hab die GP2 Version 4.70 (also die Letzte) auf der Box.
Nun hab ich auf die HD der Box in den Ordner Movie einen Film als flv. Datei gespeichert.
Leider ist es mir nicht möglich das Teil anzuschauen.
Installiert habe ich gst-plugin-flv_0.10.16-r1_mipsel.ipk aber deswegen geht es immer noch nicht.
Dann den enigma2-plugin-extensions-enhancedmoviecenter_2.0.2_all aber ich finde den garnicht auf der Box.

Was genau muss ich machen um Filme im flv Format von der internen HD anzuschauen?

Besten Dank
Gruß Haxley

THIS IS YOUR DJ

Dein Webradio aus Sachsen-Höre doch mal rein.

24.05.2012 13:47 Haxley is offline Send an Email to Haxley Search for Posts by Haxley Add Haxley to your Buddy List
sedonion sedonion is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-9876.gif

Registration Date: 02.08.2007
Which box: DM 8000HD
External Storage: CF; NFS; CIFS
Which accessories: Sony STR-DA2400ES
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Panasonic TH-42PZ80EA
Origin: Bremen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bei der Box: garnichts.

Die Wertigkeit des Inhalts ist umgekehrt proportional zur Anzahl verwendeter Ausrufe- oder Fragezeichen.

24.05.2012 13:53 sedonion is offline Send an Email to sedonion Search for Posts by sedonion Add sedonion to your Buddy List Add sedonion to your Contact List AIM Screen Name of sedonion: sedonion2 View the MSN Profile for sedonion
Haxley Haxley is a male
Newbie

Registration Date: 30.12.2006
Which box: DM7025S
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by Haxley
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wieso? Geht das sowieso nicht? Oder was meinst Du damit?

THIS IS YOUR DJ

Dein Webradio aus Sachsen-Höre doch mal rein.

24.05.2012 14:04 Haxley is offline Send an Email to Haxley Search for Posts by Haxley Add Haxley to your Buddy List
kodo kodo is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18184.jpg

Registration Date: 04.08.2004
Which box: DM500; DM600; D-Box; andere
Which accessories: Atemio Nemesis, Atemio 6100, Coolstream Neo² Cable, Octagon SF-1028P@TitanNit
Which Image: Gemini; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: Toshiba 50L4363D
Origin: Ruhrpott

quote:
Original von Haxley
Wieso? Geht das sowieso nicht?

Sehr richtig Augenzwinkern

24.05.2012 14:06 kodo is offline Search for Posts by kodo Add kodo to your Buddy List
sedonion sedonion is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-9876.gif

Registration Date: 02.08.2007
Which box: DM 8000HD
External Storage: CF; NFS; CIFS
Which accessories: Sony STR-DA2400ES
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Panasonic TH-42PZ80EA
Origin: Bremen

Weil die Box es einfach nicht kann. Das hat auch nichts mit codecs zu tun wie auf dem PC.
Der Prozessor muss es können, und der der 7025 kann es eben nicht.

Die Wertigkeit des Inhalts ist umgekehrt proportional zur Anzahl verwendeter Ausrufe- oder Fragezeichen.

24.05.2012 16:16 sedonion is offline Send an Email to sedonion Search for Posts by sedonion Add sedonion to your Buddy List Add sedonion to your Contact List AIM Screen Name of sedonion: sedonion2 View the MSN Profile for sedonion
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » flv Dateien abspielen geht nicht...

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe