i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Skins » enigma2-skin-beasthd » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page enigma2-skin-beasthd
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
DenizGP
User

Registration Date: 19.05.2004
Origin: türkei

enigma2-skin-beasthd Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich habe mal eine frage kann ich das enigma2-skin-beasthd einfach so ins gemini installieren oder ist das mit vorsicht zu geniesen.
Mir persönlich gefällt dieses Skin sehr gut und es sieht edel aus .

danke
16.05.2012 12:47 DenizGP is offline Send an Email to DenizGP Search for Posts by DenizGP Add DenizGP to your Buddy List
bumbum69
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wenn er nicht fürs GP3 ist und OE2.0 ist viel Spass mit dem grünen Bildschirm
16.05.2012 12:54
marco777
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19882.jpg

Registration Date: 16.12.2008
Which box: DM525; DM900; DM7080HD
External Storage: NAS; NFS
Which accessories: Fritzbox7490| Synology DS916+ (8GB) | SPAUN SMS17089 NF&SMK 17129|Teufel Cinebar52 THX|Netatmo|Harmony Elite|5 Wellensittiche
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-55AXW634 UHD
Origin: Welterbe Oberes Mittelrheintal

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Die Skins müssen an das GP3 angepasst sein. Sonst kann es crashen. Aber du kannst es ja versuchen. Im schlimmsten Fall einfach den Skin unter: usr/share/einigma2/ wieder löschen.

marco777@i-have-a-dreambox.com
Keiner ist im faulenzen so fleißig wie ich!

16.05.2012 12:58 marco777 is offline Send an Email to marco777 Search for Posts by marco777 Add marco777 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Skins » enigma2-skin-beasthd

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe