i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » DMM Originale und CVS Images DM800se » CVS Image auf DM 800 HD se Clone » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page CVS Image auf DM 800 HD se Clone
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Feinbein Feinbein is a male
Newbie

Registration Date: 09.05.2004

CVS Image auf DM 800 HD se Clone Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Leute,

ich wollte mal fragen, ob ich das CVS Image auch auf eine DM 800 HD se (Ferrari) Clone aufspielen kann?

VG

Feinbein

05.04.2012 20:26 Feinbein is offline Send an Email to Feinbein Search for Posts by Feinbein Add Feinbein to your Buddy List
marco777
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18669.gif

Registration Date: 16.12.2008
Which box: keine
External Storage: NAS; NFS
Which accessories: Fritzbox7490,SPAUN SMS 17089 NF + SMK 17129 F,Teufel Cinebar 51 THX,Netatmo, 5 Wellensittiche
Which Image: OE 2.0
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P50G30E
Origin: Weltkulturerbe Mittelrheintal

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Augen rollen

marco777@i-have-a-dreambox.com
Keiner ist im faulenzen so fleißig wie ich!

Schulden sind Ehrenschulden! Bezahlt man die Schulden nicht, hat man auch keine Ehre mehr!

05.04.2012 20:30 marco777 is online Send an Email to marco777 Search for Posts by marco777 Add marco777 to your Buddy List
Doc Doc is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18802.gif

Registration Date: 09.01.2004
Which box: DM800se; DM7025+; DM8000; Goliath; Vu+
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Jede Menge nötigen und unnötigen Krempel..
Which Image: PLi
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42S10E; LE19R8
Origin: Saarland, ganz klar..

RE: CVS Image auf DM 800 HD se Clone Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Tut mir ja leid, aber wenn du die boardregeln gelesen hättest, wüsstest du, dass es keinen support für clones gibt!

Closed

• Schreibfehler sind die Spezialeffekte meiner Tastatur.
Mitgliedernummer 412
05.04.2012 20:30 Doc is offline Search for Posts by Doc Add Doc to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » DMM Originale und CVS Images DM800se » CVS Image auf DM 800 HD se Clone

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe