i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » Tv am PC per Stream geht nicht immer. » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Tv am PC per Stream geht nicht immer.
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
DieDM
Newbie

images/avatars/avatar-2400.gif

Registration Date: 05.03.2012
Which box: DM 500HD
External Storage: HDD
Which Image: Oozoon

Tv am PC per Stream geht nicht immer. Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo. Ich nutze ein aktuelles Oozoon Image. Das Streamen geht leider fast nie. Ich nutze hierzu den VLC Player. Ist starte den Stream entweder vom WebIF, oder aus Dreamstream E2.
Ich habe nun festgestellt, dass im WebIF trotzdem noch ein Programm angezeigt wird, obwohl die Box im Stanbdy ist.
Wenn ich dann umschalte und nochmal Standby gehe, dann gehts.. Hmm, jemand ne Idee?

Hatte das zuvor fälschlicherweise im 8000er Bereich aufgemacht...
17.03.2012 08:46 DieDM is offline Send an Email to DieDM Search for Posts by DieDM Add DieDM to your Buddy List
JackDaniel JackDaniel is a male
V.I.P.*

images/avatars/avatar-19339.gif

Registration Date: 27.06.2004
Which box: DM520; DM800se; DM900; DM7020HD; DM8000; Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: PS3,Competition Pro,Dream-Tastatur,D VD-Kit,Qnap TS-439 Pro II,Teufel Theater 2,Onkyo TX-NR609,Pronto TSU9400
Which Image: CVS
Welcher Bildschirm: KDL-75W855C
Origin: @home.at

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

na du hast doch nur einen tuner, und das streamen per wi wird wie eine aufnahme behandelt
und wenn du nicht in den exp. einstellungen eingestellt hast das aufnahmen vorrang haben ist das verhalten doch richtig bzw. normal

17.03.2012 08:49 JackDaniel is offline Send an Email to JackDaniel Homepage of JackDaniel Search for Posts by JackDaniel Add JackDaniel to your Buddy List
DieDM
Newbie

images/avatars/avatar-2400.gif

Registration Date: 05.03.2012
Which box: DM 500HD
External Storage: HDD
Which Image: Oozoon

Thread Starter Thread Started by DieDM
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das verstehe ich. Aber die Box war im Standby, LED rot...
17.03.2012 08:51 DieDM is offline Send an Email to DieDM Search for Posts by DieDM Add DieDM to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » Tv am PC per Stream geht nicht immer.

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe