i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » Dreambox als Itunes Bibliothek » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dreambox als Itunes Bibliothek
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
ibico ibico is a male
Newbie

images/avatars/avatar-10661.jpg

Registration Date: 24.09.2008
Which box: DM 800se PVR-S
External Storage: NFS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Samsung LE46B550
Origin: Niederlande

großes Grinsen Dreambox als Itunes Bibliothek Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo alle zusammen.

Da ich Urlaub habe und ein Neues Spielzeug, habe ich mich ein kleines Projekt im Kopf gesetzt.

Also: Ich habe einen neuen Mac Mini Server mit Lion Server installiert HURRA .
Einen Apple TV2 & ein Dreambox 800se mit 1T Festplatte.

Jetzt mochte ich die Dreambox als zentralen Speicherplatz für Musik und filme benutzen. Aber so das I-Tunes auf den Server zugriff darauf hat. So das meine IOS Geräte (und Aplle TV) sich mit diesen zentralen I-Tunes Bibliothek zugreifen können.

Ist dies prinzipiell möglich??

27.12.2011 17:40 ibico is offline Send an Email to ibico Homepage of ibico Search for Posts by ibico Add ibico to your Buddy List View the MSN Profile for ibico
dreambox66 dreambox66 is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-17177.jpg

Registration Date: 16.10.2004
Which box: DM920; DM7080HD; ONE UltraHD
External Storage: HDD; NAS; NFS
Which accessories: MacMini i7 mit 27" Thunderbolt / ATC2TB / iPad Pro
Which Image: OE 2.6; OE 2.5; Gemini
Welcher Bildschirm: 65" OLED, 55" FullHD LED
Origin: Nord-Germanien

RE: Dreambox als Itunes Bibliothek Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das geht, aber du hast doch einen Server gekauft? Warum dann die Dreambox als Ablage?

27.12.2011 17:48 dreambox66 is offline Send an Email to dreambox66 Homepage of dreambox66 Search for Posts by dreambox66 Add dreambox66 to your Buddy List View the MSN Profile for dreambox66
ibico ibico is a male
Newbie

Thread Starter Thread Started by ibico
RE: Dreambox als Itunes Bibliothek Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Tut mir leid, ist im falschen Treed gelandet. Wie kriege ich es zu Dreambox & Netzwerk??? verwirrt

27.12.2011 17:49 ibico is offline Send an Email to ibico Homepage of ibico Search for Posts by ibico Add ibico to your Buddy List View the MSN Profile for ibico
ibico ibico is a male
Newbie

Thread Starter Thread Started by ibico

Da Ich auf den Sever bereits einen virtuellen Suse Server zu drehen habe „Mein mail Server dreht auf Linux“

Und es bereits mein web Server ist. Ich mochte den Sever nicht voll mit Filme & Musik haben, und habe reichlich freien Speicherplatz auf der Dream.

27.12.2011 17:56 ibico is offline Send an Email to ibico Homepage of ibico Search for Posts by ibico Add ibico to your Buddy List View the MSN Profile for ibico
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » Dreambox als Itunes Bibliothek

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe