i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » EPG Einstellungen GeminiProject » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page EPG Einstellungen GeminiProject
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
cmk303 cmk303 is a male
Newbie

Registration Date: 10.11.2009
Which box: DM 600PVR-C
External Storage: USB-Stick
Which Image: Sonstige

EPG Einstellungen GeminiProject Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Habe meine Box geflasht und alles neue eingerichtet.

Nun ist das EPG nicht so wie vorher, sprich vorher hatte ich immer eine übersicht im EPG von 6 Sendern (Zeilen übereinander) und den Zeitraum der angezeigt wurde konnte ich über die Zifferntasten einstellen..
Im Moment sehe ich nur das EPG des laufenden Senders in Listen form, von oben nach unten.
Wo kann ich das wieder umstellen?

Ach ja, das wechseln der Sender ist auch anders, sprich ich muß nun die Oben/Unten Taste vom Steuerkreuz drücken um den Sender zu wechseln. Vorher war es links und rechts.
Weiß jemand wo ich das umstellen kann?

Vielen Dank im Voraus!
23.11.2011 16:08 cmk303 is offline Send an Email to cmk303 Search for Posts by cmk303 Add cmk303 to your Buddy List
tbr tbr is a male
Newbie

Registration Date: 22.04.2012
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: HDD
Which accessories: Fujitsu, Acer, NAS, Fantec
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Sony
Origin: Budapest

geschockt RE: EPG Einstellungen GeminiProject Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ist es nicht vielleicht ein anderes image?
22.04.2012 22:58 tbr is offline Send an Email to tbr Search for Posts by tbr Add tbr to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » EPG Einstellungen GeminiProject

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe