i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Dream Filme auf P.C » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dream Filme auf P.C
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Franklin
Newbie

images/avatars/avatar-76.gif

Registration Date: 13.12.2003
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick
Which accessories: 128 MB Usb Stick
Which Image: IHAD
Origin: Luxemburg Grenze Deutschland

Dream Filme auf P.C Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Leute brauch mal wieder etwas nachhilfe
Hatte eben format C: gemacht und ganz vergessen eine sicherungskopie zu machen traurig
Jetzt meine frage velches FILE oder datei muss ich wieder installieren damit meine TS files von der DREAM auf dem MediaPlayer laufen koennen hab es ganz Vergessen verwirrt Danke im vorraus

12.04.2004 10:04 Franklin is offline Send an Email to Franklin Search for Posts by Franklin Add Franklin to your Buddy List
Hoschi Hoschi is a male
Newbie

images/avatars/avatar-287.jpg

Registration Date: 11.04.2004
Which box: Andere
Which accessories: Wavefrontier T90, Alphacrypt V2.30, Joker, USB 256 MB, CasII, 3 legale Abos
Which Image: Sonstige
Origin: Pixelcity NRW

RE: Dream Filme auf P.C Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

@Franklin

... soweit ich weis kann man ts-files nicht direkt mit dem mediaplayer von windoof abspielen, erst nach einer konvertierung (demuxen) in mpeg. Das funktioniert z. B. mit Project X.

Sollte es aber doch irgendwie möglich sein, ts-files direkt über den mediaplayer abspielbar zu machen, dann würde mich das auch sehr interessieren.

Gruß Hoschi

German-Mod im www.pas-board.co.uk
12.04.2004 10:11 Hoschi is offline Send an Email to Hoschi Homepage of Hoschi Search for Posts by Hoschi Add Hoschi to your Buddy List
Franklin
Newbie

images/avatars/avatar-76.gif

Registration Date: 13.12.2003
Which accessories: 128 MB Usb Stick
Which Image: IHAD
Origin: Luxemburg Grenze Deutschland

Thread Starter Thread Started by Franklin
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Klar geht das ohne extra konvertierung muss nur das richtige file haben was ich aber leider vergessen habe wie es heist Augen rollen

12.04.2004 10:16 Franklin is offline Send an Email to Franklin Search for Posts by Franklin Add Franklin to your Buddy List
ikoeki ikoeki is a male
Newbie

images/avatars/avatar-4263.jpg

Registration Date: 06.02.2004
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo schau mal im Datebase unter MP3 und Movies nach da findest das tool zum Konvertieren der TS movies

DreamTSman v1.02
12.04.2004 11:15 ikoeki is offline Send an Email to ikoeki Search for Posts by ikoeki Add ikoeki to your Buddy List
Yeti Yeti is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-743.jpg

Registration Date: 05.12.2003
Which box: DM 800S; DM 7000S; DM 7020S; D-Box
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; CIFS
Which Image: Sonstige
Welcher Bildschirm: BenQFP91GX,2 x BenQFP93GX
Origin: Himmalaya

Also abspielen unter Mediaplayer geht nur wenn man den Moonlight-Elecard installiert - glaub ich : Hier

Abspielen kann man auch mit dem hier !

So long

Yeti großes Grinsen

'whoami' löst bei psychisch labilen Personen Existenzkrisen aus!
12.04.2004 11:36 Yeti is offline Send an Email to Yeti Search for Posts by Yeti Add Yeti to your Buddy List Add Yeti to your Contact List AIM Screen Name of Yeti: Yeti2811 View the MSN Profile for Yeti
DerMaier
Newbie

images/avatars/avatar-286.gif

Registration Date: 27.03.2004

Hmm ich benutze immer den Video Lan Clint der spielt alles ab
Und zum umrechnen nehme ich PVAStrumento http://www.offeryn.de/dv.htm

Maier

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by DerMaier: 12.04.2004 11:56.

12.04.2004 11:40 DerMaier is offline Send an Email to DerMaier Search for Posts by DerMaier Add DerMaier to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Dream Filme auf P.C

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe