i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » ist meine Box up2date? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page ist meine Box up2date?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
bro_
Newbie

Registration Date: 07.09.2011
Which box: DM500 HD
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.0

ist meine Box up2date? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ich bin ein bischen irritiert, obwohl ich regelmaessig auf updates pruefe, habe ich seit ueber 2 Wochen keine Systemupdates mehr bekommen.
Ich meine, frueher haette es haeufiger Systemupdates gegeben - aber vielleicht gab es auch keine Updates. Ich meine, das haette mit dem neuen Geminiplugin aufgehoert. Wie kann ich ueberpruefen, ob meine Box up2date ist?

Benutze das iCVS Image vom 6.9.2011, gemini3wizard ist der 0.14-r0.
Die letzten Updates sind vom 19.10.2011, ausser dem skin von Mike, der ist vom 5.11. (gp-skin-ai.hd.gp3-mod2 - 1.9-20111105-r1)
15.11.2011 16:22 bro_ is offline Search for Posts by bro_ Add bro_ to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » ist meine Box up2date?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe