i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » Probleme mit booten » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Probleme mit booten
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
bennyblitz
Newbie

images/avatars/avatar-13986.gif

Registration Date: 11.03.2009
Which box: DM500HD; DM500HDv2; DM7020HD
External Storage: HDD; NAS
Which Image: Gemini; Merlin

Probleme mit booten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Meine 500HD macht Probleme beim Neustarten. Die Box fährt nicht hoch. Erst wenn ich den On/Off Schalter für eine halbe Stunden ausschalte und dann wieder einschalte, startet die Box ganz normal.

Der Lüfter läuft auch im Standby-Modus - ansonsten ist die Temp. unter 40 Grad.
05.09.2011 20:42 bennyblitz is offline Send an Email to bennyblitz Search for Posts by bennyblitz Add bennyblitz to your Buddy List
netman
V.I.P.

images/avatars/avatar-18833.jpeg

Registration Date: 27.04.2007
Which box: DM500HD; DM800; DM900; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: NAS
Which Image: Gemini

RE: Probleme mit booten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dann flashe ein brandaktulles Image von heute. Da hat sich nämlich einiges getan.
05.09.2011 21:16 netman is offline Send an Email to netman Search for Posts by netman Add netman to your Buddy List
bennyblitz
Newbie

images/avatars/avatar-13986.gif

Registration Date: 11.03.2009
Which box: DM500HD; DM500HDv2; DM7020HD
External Storage: HDD; NAS
Which Image: Gemini; Merlin

Thread Starter Thread Started by bennyblitz
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe SL auf 84 upgegradet, aber Image flashen per Browser geht nicht.

*edit on*

Nachdem ich sie wieder für eine Stunde ausgeschaltet habe, konnte ich endlich die Kiste mit experimental von Heute flashen.

Falls sie wieder anfängt zu spinnen, werde ich dann ein Ticket ziehen.

*edit off*

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by bennyblitz: 06.09.2011 15:57.

06.09.2011 14:42 bennyblitz is offline Send an Email to bennyblitz Search for Posts by bennyblitz Add bennyblitz to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » Probleme mit booten

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe