i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM500 » Das warten hat ein Ende, ich warte immer noch Mr. Admin » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Das warten hat ein Ende, ich warte immer noch Mr. Admin
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
monette999
Newbie

Registration Date: 15.12.2007
Which box: DM 500S
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Das warten hat ein Ende, ich warte immer noch Mr. Admin Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Forum,

ich bin schon lange nicht mehr online im Forum gewesen und habe etwas nachholbedarf!

Ich habe in meinen "Was ist Was" Büchern geschaut und nicht gefunden.

Verona hat ja auch gesagt. Da werden Sie geholfen. Hoffe hier in Forum.

Ihr installiert euch den Gemini Wizard (im iCVS schon enthalten)

Ist das auch für Enigma 1 möglich? Welche Version ist die neuste für die DB 500S.

Box Type DB 500
Board Level Rev 06
Kernel Linux 2.69
Release 0470

Mit CCcam 2.2.1

Gibt es den Gminini Wizard auch für die E1 box

Danke Forum
15.08.2011 19:09 monette999 is offline Send an Email to monette999 Search for Posts by monette999 Add monette999 to your Buddy List
Benq2705 Benq2705 is a male
gesperrter User

Registration Date: 09.10.2009
Which box: andere
External Storage: HDD; NFS
Origin: Germany

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

am besten liest du mal zuerst die Boardregeln...

15.08.2011 19:11 Benq2705 is offline Search for Posts by Benq2705 Add Benq2705 to your Buddy List
elfi12 elfi12 is a male
Profi

images/avatars/avatar-9687.png

Registration Date: 04.03.2005
Which box: DM500HDv2; DM920; DM5620
External Storage: NAS; keine
Which Image: OE 2.5; OE 2.0
Welcher Bildschirm: Sony KDL46Z5800
Origin: Deutschland

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Enigma 1 funktioniert nicht mit Gemini3...
15.08.2011 19:12 elfi12 is offline Send an Email to elfi12 Search for Posts by elfi12 Add elfi12 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM500 » Das warten hat ein Ende, ich warte immer noch Mr. Admin

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe